En keksi mitään tekemistä vapaapäivinä
yhtä tuskaa. Monta vuotta olen jo ottanut kesälomankin rahana. Tuttavani myös työorientoituneita.
Ainoastaan tämä päivä vapaata ja mieli ihan maassa. Kunpa olisi jo aamu että pääsee töihin.
Jos joutuisin työttömäksi, olisin varmaan narun jatkona.
Työ minulle paljon enemmän kuin siitä saatava palkka.
Kommentit (6)
Arkipäivät meillä hyvin ohjelmoituja ja tekemistä riittää. Viikonloput kuitenkin pelkkää haahuilua ja hermojen kiristystä.
Tiedän kyllä syynkin tähän. Viikonloppujen pitäisi olla perheen YHTEISTÄ aikaa, mutta miehestä ei saa mitään irti. Haluaa vain pelata tai soittaa kitaraa tai nukkua. Siis tietysti vastapainoksi työlleen mutta minuun se vaikuttaa lamaannuttavasti kun en saa häntä mukaan mihinkään yhteiseen.
ystäviä ja/tai harrastuksia. Ootko ajatellut kokeilla? ;)
ja meillä useimmilla 3-vuorotyö eli yhteistä aikaa vaikea järjestää.
Harrastuksia on liikunta monessa muodeossa, uinti,sali,pyöräily,pianonsoitto. Mutta se vain sellaista "ajantäytettä", en nauti siitä niinkuin työstä.
sitä oikeaa harrastusta... Sellasta, mihin on oikea intohimo. Jatka etsimistä! Tai ryhdy vapaaehtoistyöhön; hommaa riittää takuulla ja vaikka se olisi sulle ajantäytettä, niin toisille/autettaville korvaamatonta.
ja paljon harrastuksia. Nytkin mies työmatkalla viikon, yksin olen kotona, lapsia meillä ei ole.
En osaa selittää...vapaalla olen rauhaton ja epävarma ja suorastaan allapäin, vaikka tekisin asioita joista pidän, kuten nuo mainitsemasi lukeminen,leffat ja konsertit esimerkiksi .
Vain töissä olen "omalla maaperällä" ja aidosti onnellinen.
vaan se että on tekemistä. E i tarvitse jouten olla
En saa edes mitään hyvää palkkaa, hoidan sairaita lapsia.