40 virpojaa - kotirauhan häirintää!
Kommentit (12)
ja vielä varmammaksi vakuudeksi virpojanoidan kuva ja iso rasti päälle, että lukutaidottomatkin ymmärävät.
Mua harmittaa kun ei ole ketään näkynyt ja nyt täytyy syöttää se suklaavuori omille lapsille, jotka kävivät jo virpomassakin.
Ehkä vielä on tulossa.
Ja suklaamunat ei säily vuotta, joten kyllä ne on parasta pikapuoliin syöttää jollekulle.
Nimimerkki Viime kesänä suklaamunia roskiin heitellyt, kun sellaisia löytyi keittiön kuiva-ainekaapista unohtuneena ja päivämäärän ohittaneena, kun virpojia ei yhtä enempää tullutkaan...
Suklaamunia on paljon kaapissa. Kuopus on maidolle allerginen ja esikosella on munia jo virpomis palkkana. Kyllä ne nyt jokusen viikon säilyy voi silloin tällöin laspelle antaa. Roskiin tuntuu tyhmälle heittää,mutta jaan ne sit vaikka eteenpäin.
ja kamalla määrä munia on vielä jäljellä. Harmillista. Vien oppilailleni kouluun, jakelen ennen pääsiäislomaa. En noita jaksa nimittäin syödä oman perheen voimin (eivät ole yllätysmunia).
pois omakotitalo-alueelta. Ympärillä asuu vaan opiskelijoita ja vanhoja mummeleita, ei yhtään virpojaa tänä vuonna.
Olisihan se aikamoista kotihäirintää, jos nelikymppiset virpojat juoksevat ovella :)
Sillä niistä pääsee. Itse en halua virpojia, eikä omatkaan lapset ole ainakaan vielä halunneet virpomaan.
Meillä ei ole käynyt yhtään ainutta virpojaa, eikä ole
ensimmäinen kerta, kun on näin päässyt käymään.
Ja Virvon, varvon -karamelleja ja pieniä suklaamunia
olin vielä varannut virpojille, mutta eipä heitä siis ole
näkynyt ainuttakaan.
No, omat lapset saavat syödä suklaat. He muuten
kävivät naapureissa virpomassa! Saivat naapurit
edes pari virpojaa ilokseen (tai harmikseen, kuinka
vain).
pk-seudulla omakoti- ja rivitaloalueella. Täällä ei
kuitenkaan virpojia näy. Liekö naapurit joko liian
vanhoja virpomaan (eläkeläisiä) tai sitten vastavuoroisesti
liian nuoria (vauva- ja taaperoperheitä).
Meillä ei ole käynyt yhtään ainutta virpojaa, eikä ole
ensimmäinen kerta, kun on näin päässyt käymään.
Ja Virvon, varvon -karamelleja ja pieniä suklaamunia
olin vielä varannut virpojille, mutta eipä heitä siis ole
näkynyt ainuttakaan.No, omat lapset saavat syödä suklaat. He muuten
kävivät naapureissa virpomassa! Saivat naapurit
edes pari virpojaa ilokseen (tai harmikseen, kuinka
vain).
kävi rimputtamassa puolenkymmentä kyöpelivuoren porukkaa. Oltiin kuin ei olis kuultukaan ovikellon sointia eli ei avattu kenelekään. Meillä ei ole vara alkaa naapuruston lapsia suklaamunilla hemmottelemaan, hyvä kun on varaa edes omat mukulat pitää ruuassa,
miksi olet noin vihainen ihminen?