Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ainut, jolla raskauden ja synnytyksen takia

Vierailija
05.04.2009 |

mulla otettiin papakoe neuvolassa ensimmäisellä lääkärikäynnillä.. paljonkohan niitä raskausviikkoja oli, en muista. Ei kyselly mielipidettä, otti vain.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on papakokeen otto venähtänyt melkein 3,5 vuoteen? Ja siis ihan th:n ohjeiden mukaisesti kuitenkin olen toiminut eli kyse ei ole mistään unohtamisesta.

Vierailija
2/7 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta taisi olla väliä. Minulle ohjeistettiin yksityisäitiysneuvolasta että papa kannattaa ottaa sitten kun kuukautiset ovat tulleet kaksi kertaa. Kuukautiset olivat poissa 6kk eli tuossa 9kk kohdalla synnytyksestä otatin papan. Oli puhdas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta taisi olla väliä. Minulle ohjeistettiin yksityisäitiysneuvolasta että papa kannattaa ottaa sitten kun kuukautiset ovat tulleet kaksi kertaa. Kuukautiset olivat poissa 6kk eli tuossa 9kk kohdalla synnytyksestä otatin papan. Oli puhdas.

Mulla synnytyksestä vuosi eikä kuukautisia vielä näy eikä kuulu. Imetän edelleen siis. Monella kaverillakin nyt venähtänyt yli vuoden.

Vierailija
4/7 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin raskauksien takia. Nyt kävin pari viikkoa sitten, ihan yksityisellä lääkäriasemalla omalla kustannuksellani.

Vierailija
5/7 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisessä ei ollut mitään häikkää niin kuulemma 3v on ihan hyvä väli.

Vierailija
6/7 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin raskauksien takia. Nyt kävin pari viikkoa sitten, ihan yksityisellä lääkäriasemalla omalla kustannuksellani.

No tuliko jotain noottia tauosta? Ja koska käskettiin ottaa uusiks taas?

Kuinka paljon sulla aikaa synnytyksestä ja onko menkat alkaneet?

Vierailija
7/7 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan otettu, ikää nyt 28v. Viime jälkitarkastuksessa sain lähetteen mut en ole vielä varannut aikaa. Kuulemma muutama kuukausi synnytyksestä ainakin pitäisi olla ennen kuin menee kokeeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän