Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä sinun miehesi valehteli jotta sai sinut koukkuunsa ja naimisiin?

Vierailija
04.04.2009 |

minun miehelläni oli aina tapana vähän liioitella taitojaan. nyt muutama vuosi avioliittoa takana ja olen huomannut, että ei se niin taitava olekaa kuin antoi ymmärtää. Esim. ne paljon hehkutellut kirvesmiehen taidot ovat vähän niin ja näin :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan eivät vaan kasvaneet niin isoiksi että olisivat olleet hänen korkeutensa kanssa samalla tasolla ja heidän kanssaan olisi voinut viettää aikaa.

On siis ex-mies.

Vierailija
2/20 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja siis kaikki raha asiat hänellä oli ihan pielessä.. saatiin tilanne korjattua, kun hän myi asuntonsa ja maksoi kaikki velkansa.. luottotiedotkin hän sitten sai takaisin jossain vaiheessa.. onneksi hänen isänsä takasi yhteiseen asuntoomme velkaa aluksi, jotta päästiin aloittamaan puhtaalta pöydältä.

Olen kyllä kieltämättä joskus hänelle asiasta vittuillut ihan suoraan. Kuinka tyhmänä hän mua oikeen piti :D

Ihme kyllä, hän on ollut vuosikaudet hyvin luotettava mies. Olis voinut kuvitella, että hän valehtelee jokaisessa asiassa jälkeenkin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoi ymmärtää kaikkea ja osan asioista valehtelikin ihan suoraan. Tai sitten jätti sanomatta.. kaikeks onneks mä en kuitenkaan sen vuoksi miestäni valinnut, mitä hän selitti minulle. Enkä ole kovin tyhmäkään.. kyllä sen liiottelun huomasi. Eniten minua harmittaa se, että hänen oli oma itsetuntoaan pönkittääkseen selitettävä heidän suvun varallisuudesta (joka ei voinut vähempää kiinnostaa) ja pröystäillä kaikilla opituilla etiketeillä ja käytöstavoilla, jotka sitten seurusteluvaiheen jäädessä taakse unohtui kokonaan.. Suorastaan raivostuttavaa oli se, kuinka hän niin paljon mainosti, kuinka kuuluu toimia ja toimi itse aluksi niin.. mutta todellakin ihan possu on ollut jälkeen ;)

Arvostan fixuja ihmisiä ja arvostin myös sitä, että hän tiesi paljon asioista ja luki paljon. Se on luojankiitos säilynyt. Hän on edelleen hyvin kiinnostunut kaikesta ympärillä tapahtuvasta, niin yhteiskunnallisista, poliittisista, yleismaailmallisista asioista, kuin ennenkin.

Todellisuudessa hän koitti antaa minulle itsestään täysin eri kuvaa, mitä on. Jos olisin uskonut hänen juttuihin, enkä jo siinä vaiheessa, kun hän koitti mua vakuuttaa olisi sanonut, et "älä jauha paskaa", niin olisin varmaan tehnyt, kuten sen edelliset kaksi ex-vaimoa... eronnut. Mutta minäpä meninkin naimisiin muutaman vuoden päästä ja tein hänelle kaksi lastakin ja onnellisia olemme. Onnellisia sillain, kun ihmiset voi arjessa olla.

Vierailija
4/20 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella avoimesti kertoi lapsestaan ja siitä, että on eromassa edellisestä suhteesta. Mitään harhakuvitelmia ei ollut.

Vierailija
5/20 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta lapsuudestaan, jonka jälkeen useimmat ihmiset olisivat paljon enemmän sekaisin kuin hän, äitinsä mielisairaudesta, joka näyttää jossain määrin periytyneen miehen siskolle, äitinsä avioliitosta mieheni ollessa pieni... monia asioita... jos olisin tiennyt nämä kaikki, tuskin olisi menty naimisiin, koska ennen häitä oli vaihe jolloin yritin pyristellä eroon tästä suhteesta, mutta koska en onnistunut, ja elämäni rakkaus ei rakastanut minua, otin tämän miehen, koska luulin hänen olevan kunnollinen ja hyvä mies, ja rakastinkin häntä... häiden jälkeen on ollut elämä pelkkää vastamäkeä kun näitä kivoja pikku yllätyksiä on tullu esiin, mies on sotkenut omat raha-asiansa ja alkanu muutenkin muistuttaa yhä enemmän hulluja sukulaisiaan... meille syntynyt kolme lasta, joita hän rakastaa, mutta ei osaa olla isä, ei aviomies, koska hänellä ei ole minkäänlaista käsitystä siitä mitä normaali perhe-elämä on, kun ei ole ollut isää ja äiti on hullu. vaikeaa on! vuosi häiden jälkeen mies sanoi kerran humalapäissään etten tunne häntä ollenkaan enkä tiedä hänestä mitään, no se on kyl käyny selväksi... kauan hän jaksoi esittää ja pimittää kuitenkin koska pitkään asuttiin yhdessä ennen naimisiin menoa.

Vierailija
6/20 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen ei tarvinnut valehdella mitään. Eikä edes liioitella. Suhteemme on alun perin perustunut avoimuuteen ja luottamukseen.

Vierailija
7/20 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ole mitään kummempia yllätyksiä tullutkaan

eteen. Tosin joitakin asioita en täysin uskonut todeksi

ennen kuin itse näin ja koin. Epärehellisyydestä en silti

ikinä voi miestäni syyttää, kun totuudenmukaisesti hän

on kaikki aina kertonut.

Vierailija
8/20 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ehtinyt ihan naimisiin asti ei ehkä suoranaisesti valehdellut tavatessamme mutta unohti pienen sivuseikan, eli kertoa että hänen entinen avovaimonsa asuukin itse asiassa vielä samssa osoitteessa hänen kanssaan ja on saanut kaksi viikkoa sitten viimeksi vauvan.

Vierailija
9/20 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se taas nähdään, miehet luulevat, että heitä koskevat aivan eri säännöt. Mitenkähän tuollainen olisi naiselta mahtanut onnistua?

Vierailija
10/20 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa vanhan vauvan kanssa olisi naisen aika vaikeaa lähteä pokaamaan miehiä.

Vierailija
11/20 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa vanhan vauvan kanssa olisi naisen aika vaikeaa lähteä pokaamaan miehiä.

Vierailija
12/20 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se taas nähdään, miehet luulevat, että heitä koskevat aivan eri säännöt. Mitenkähän tuollainen olisi naiselta mahtanut onnistua?

Vierailija
13/20 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus ilmeni vuosia myöhemmin että oli eronnut avopuolisostaan viikkoa ( Muuttanut pois) ennen kuin tapasimme.

Vierailija
14/20 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on mulla mies, joka antoi ymmärtää seurustellessa, että on niiiiiiiin kätevä käsistään. Tekee mitä vaan milloin vaan. On kuulema lehmänhermoinen ja olisi niiiiiiiiin hyvä isä lapsille.

Noh, jo seurustellessa siis tajusin kyllä, että kätevä ei tosiaankaan ole käsistään. Jos lampun asentaa, odottaa hehkutusta kyvyistään. Jos ei kehu, möksähtää.

Lasten kanssa hermot nykyisin kestää sen 10 sekuntia. Että joopa joo.

Mutta silti mentiin naimisiin, koska kuitenkin pystytään puhumaan asioista niin kuin ne ovat. Eli mieheni on kuin onkin paras ystäväni, kumppanini ja rakastajani. Enhän minäkään ole täydellinen. ;)

Vierailija
15/20 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut, että elämämme on ihan hyvin, mutta nyt yhtäkkiä miehellä onkin kaikki huonosti ja olen vain "tuhonnut" hänen elämänsä...

Vierailija
16/20 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hänellä olisi ollut kyllä mitään salattavaakaan.

Paitti ehkä se että hän on oikeasti taivaasta pudonnut enkeli, sitä nimittäin epäilen joskus. :)

Vierailija
17/20 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulavansa, soittavansa kitaraa ja olevansa hyvä valokuvaaja, lähes ammattilaistasoa.

Siihen mennessä kun naimisiin oltiin menossa, mulle oli kyllä selvinnyt että näiden taitojen kanssa on oikeasti varsin niin ja näin.

Vierailija
18/20 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ennen naimisiinmenoa ehdittiin olla melkein 10 vuotta yhdessä...

Vierailija
19/20 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tommosen vannoiutuneen poikamiehen kanssani ekaks kihloihin ja sit viel avioon?Kuulutuksissakin käytiin kaksi kertaa ennenku meidät vihittiin.No nyt on kohta yksi -vuotis hääpäivä ja vauva tulee loppukesästä.Et näin meillä!!

Vierailija
20/20 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tommosen vannoiutuneen poikamiehen kanssani ekaks kihloihin ja sit viel avioon?Kuulutuksissakin käytiin kaksi kertaa ennenku meidät vihittiin.No nyt on kohta yksi -vuotis hääpäivä ja vauva tulee loppukesästä.Et näin meillä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme