Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin entisen ihastukseni/rakkauteni sattumalta

Vierailija
04.04.2009 |

eilen ja tapaaminen oli järisyttävä. Tunnelataus oli ilmeinen ja lisänä vielä että suhteeni omaan mieheen on tällä hetkellä todella tulehtunut, mieheni on usein todella ilkeä minulle. Eksän perhetilanne on tällä hetkellä vaikea. Haluaisin selvittää puh numeron ja lähettää viestin mutta en tiedä onko siinä mitään järkeä, tiedän että hän on samantapaisissa mietteissä.Meillä on yhteisiä tuttavia joiden kautta kuulen aina joskus hänen kuulumisiaan. Nyt kuitenkin jäin ajattelemaan miksi emme aikoinaan päätyneet lopulta yhteen, kumpikin elää epätyydyttävässä suhteessa. Olisimme voineet olla hyvinkin onnellisia yhdessä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jätin mieheni entisen rakkauteni takia. Täälläkin vatvoin ketjutolkulla tilannetta, päätös ei todellakaan ollut helppo. Nyt asutaan "entisen" kanssa yhdessä, mun lapset muuttaa meille keväällä, kun koulu loppuu. Aloittavat sitten syksyllä täällä uudessa koulussa. Mä en oo koskaan ollut näin onnellinen!

Vierailija
2/4 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin, että hoida ensin oma kotikuviosi kuntoon; tarkoitti se sitten asioiden selvittämistä tai eroa. Muuten poltat näppisi ja asiat menevät pahasti solmuun joka rintamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinua ei lasten asiat (ero, muutto, koulunvaihto) sureta, kun SÄ OLET NIIN ONNELLINEN!

Eli jätin mieheni entisen rakkauteni takia. Täälläkin vatvoin ketjutolkulla tilannetta, päätös ei todellakaan ollut helppo. Nyt asutaan "entisen" kanssa yhdessä, mun lapset muuttaa meille keväällä, kun koulu loppuu. Aloittavat sitten syksyllä täällä uudessa koulussa. Mä en oo koskaan ollut näin onnellinen!

Vierailija
4/4 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun meillä oli mieheni kanssa vaikeaa, niin kummasti tuli siinä tilanteessa entinen heti mieleen.. Lähetinkin viestejä ja hänkin oli samanlaisessa tilanteessa. Jonkin aikaa pidimme yhteyttä ja sitten tämä uudelleen ihastuminen vain laantui. Kai sitä haluaa epätoivoisesti etsiä kumppania vierelleen, kun yksinäisyys pelottaa.

Saimme kuitenkin asiat selvitettyä mieheni kanssa ja nyt menee taas hyvin.