Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mä saan himoni kuriin?

Vierailija
04.04.2009 |

Oma parisuhteeni niin ja näin, emme asu yhdessä jne. ja jatkuvasti mietin pitäiskö pistää koko juttu kokonaan poikki...

No nyt yhden kaverin kanssa ollaan heitelty vähän sellaista flirttiläppää, ollaan kyllä sitä aina tehty, ja siis tää mun kaveri mies.. Ja itse alan vähän lämmetä niihin juttuihin, vaikka ne läppää ainakin puoliksi ovat.. Ja tiedän että kaverini olis heti mukana menossa näihin juttuihin ihan tosissaan.

Toisaalta tiedeän, että meillä ei tulisi ikinä olemaan mitään syvällisempää juttua, pelkkää seksiä silloin tällöin, joka sekään nyt ei tietenkään tekis hyvää meidän kaveruudelle...

Miesystävästäni taas välitän todella, mutta aina välillä tuntuu, että juttu ei vaan koskaan etene mihinkään vakavaan..

Kahden kanssa en ala touhuamaan, mutta nyt tiedän, että jos toisen jätän löydän itseni hyvin pian toisen sängystä, ja se ei ole hyvä..

No kuhan nyt avauduin päänsisäisitä asioistani, ja jos joku keksii keinon miten pääsen eroon näistä himoistani kaveria kohtaan, niin kertokaa ihmeessä..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi