Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä raskaana ja mies juoksee edelleen joka vloppu baareissa

Vierailija
12.12.2008 |

Olen raskaana 17+3 viikoilla,lapsi on toivottu ja miehen kanssa rakastamme toisiamme. Minua vain on alkanut todella harmittamaan kun mies viettää edelleen huoletonta elämää,kuten mitään vauvaa ei olisikaan tulossa. Lähestulkoon joka viikonloppu pe tai lai(ei onneksi molempina päivinä) lähtee kaljottelemaan kaupungille baariin. Juuri äskenkin lähti ja minä jäin itkemään kotiin,kirjaimellisesti. Minä olen ainut tässä perheessä joka on joutunut muuttamaan elämäänsä raskaaksitulon jälkeen,vaikka mies ei kannakkaan lasta niin olisi reilua jos hänkin hieman rauhottuisi ja viettäisi viikonloppuja minun kanssani jotain muuta tehden kuin bilettäen. Sanoo aina että sitten kun vauva syntyy niin hän ei lähde mihinkään,jä tämän uskonkin. tuntuu pahalta että mies ei osaa asettua yhtään minun asemmaani. Olemme yhdessä vastuussa Ja "syypäitä" tähän mutta minä olen ainut joka kantaa vastuuta tulevan laspen terveydestä jo nyt,tietysti näin on koska kannan lapsen(daa:D) mutta äh tuntuu etten osaa sanoa mitä tarkoitan. miten teillä muilla odotusaikana,juoksiko mies baarissa? onko minulla kohtalonkaimoja:(? äskenkin mies sitten hermostui ja sanoi että koitan vain pilata hänen iltansa alkamalla itkemään ja enennkuin paiskasi oven kiinni niin sanoi että esität vain,aina vaan sinä sinä ja sinä,etpä säkään tee mitää. huusin perään että ai en?? kannan sun lastasi! ..ja lisättäköön että en itse todellakaan kaipaa baariin ja on ihanaa kun saan olla etuoikeutettu ja kantaa lapsemme mutta haluan miehenkin ymmärtävän raskauteni ja sen mistä minä luovun ja että haluisin että hänkin osallistuisi odotukseen...äääh

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä