Kuinkas paljon olette ehtineet metsästää munia?
Kommentit (16)
tänä vuonna jotenkin vaikeaselkoiseksi. Pitää klikkailla paljon enemmän että saa munat näkyviin ja sitten mä en ymmärtänyt niitä palkintojuttuja ollenkaan, tai siis jasksanut perehtyä... pitäis ilmeisesti ostellakin jotain ennen kuin sais palkintoja, vai?
En minäkään ollut huomannut että metsästys on alkanut, tästä viestistä sen vasta hoksasin.
Olen ihan pihalla tästä keskustelusta. Ensin luulin että tässä puhutaan miehistä eli siis peniksistä, mutta ilmeisesti olen erehtynyt pahasti..?
Sieltähän tulee automaattisesti näkyviin uusia profiileja, joista munia voi etsiä, eikä tarvitse itse kahlata kaikkia mahdollisia silittäjiä läpi ja miettiä mistä on jo etsinyt.
että kyseessä on Facebook, (fluff)Friends ja Easter Egg Hunt.
Kuulostaa ainakin ihan siltä.
Mutta älkää kokeilko, jos ette halua jäädä koukkuun niitten munien keräämiseen.
mutta nyt alkaa käydä työlääksi, joten ajattelin lopettaa.
Hyvä kun kerroit että Easter Egg Hunt on alkanut, en olisi varmaan muuten hoksannut.
En taida jaksaa tähän hätään enempää.
t. 9
Muniakin tuli kerättyä, joo, oliko pakko kertoa että siellä on taas Egg Hunt? Viime vuonna olin ihan liian pahassa koukussa siihen touhuun jo, en halua samaa tänä vuonna ;)
Sä varmaan tajusit aloittaa jo eilen? Musta tuntuu, että kymmenen jälkeen niiden löytäminen muuttuu ihan mahdottomaksi, joten 29 yhtenä päivänä kuulostaa mahdottomalta.
Ei jaksa, se on ihan järjetöntä klikkailua.
Löysin oikeen sovelluksen fb:stä, mutta miten ja mistä mä voin niitä munia etsiä? Yksikään kavereistani ei ole ladannu koko sovellusta. Kiitti jos joku viitsii valaista :)
niin siellä oikeassa reunassa on Egg Hunt 2009 ja sen alla ruohikkoa, jonka alla on nappu "search". Painat siitä ja näet, onko omassa profiilissasi munia, jonka sitten tietenkin nappaat jos on.
Sen jälkeen voit katsella muiden profiilit, eli klikkailet niitä muita omalla sivullasi näkyviä ihmisiä ja teet niiden sivuilla saman jutun ja jokaisen löytyvän munan poimit.
Joskus se käskee syöttää tai antaa lahjoja ennen kuin saat munan näkyviin ja se onkin sitten hankalampi juttu, eli sinun pitää käydä kaupassa (fluff shop) ostamassa sapuskaa tai muita tavaroita (kannattaa ostaa mahd. halpoja), joita sitten syötät (feed me) ja lahjoitat(give gift) . Ostoksia varten tarvitset "rahaa" (munny), jota saat sovellusta käyttäessäsi sekä aina toisten lemmikkejä silittäessäsi (pet me).
Kyllä se siitä... ja sitten oletkin lopullisesti koukussa ;)
En huomannut että metsästys alkoi jo eilen, joten tänään olen kaikki nuo metsästänyt.