Oletteko palkanneet hoitajaa lapsille ihan vaan siksi, että saisitte harrastaa seksiä?
Mä en oikeesti enää kestä tätä, kun kolmeen vuoteen ei ole saanut harrastaa estotonta seksiä, eikä takuulla kestä mieskään. Pakko varmaan palkata se hoitaja, kun kukaan ei halua/ehdi auttaa lastenhoidossa...
Kommentit (7)
Meillä ainakin lapset nukkuu yhdeksän jälkeen niin sikeästi, että voi tehdä mitä huvittaa. Viikonloppuaamuisin ne katsoo telkkaria ja silloinkin voi pistää makkarin oven hyvin lukkoon.
Meillä me mennään esim yhdessä "suihkuun", aamulla "nukutaan" vähän pidempään, lapset katsoo videoita kun me ollaan "päiväunilla",
Ja lapset "eivät huomaa mitään" kun olette "suihkussa" tai "päiväunilla"?! Minkä ikäisiä lapsia teillä on? Ihanko totta he "eivät huomaa mitään". Just.
Ollaan palkattu hoitaja, jos mennään esim. ulos syömään, mutta viimeksi puhuttiin, että otetaan hoitaja hoitamaan poissa kotoa ja jäädään itse kahdestaan kotiin.
Kyllä me lasten kotona ollessakin seksiä harrastetaan, lukitaan vaan oma ovi, mutta kyllä se on kivempaa kun ei tartte pidätellä. Meillä onneksi on sellaiset työt että välillä töiden sijasta jäädäänkin kotiin naimaan kun lapset on saatu hoitoon ja kouluun ;)
Silloin palkataan joku sukulaistyttö tai viedään lapset mummolaan. Ja silloin todellakin seksi loistaa :) Ensviikonloppuna ollaan menossa kylpylään pe-su, odotan jo nyt :D
Ja meillä on paljon seksiä kotonakin, mutta kyllä se vaan ON erilaista, kun ei tarvi kuulostella lasten tekemisiä. Meillä lapset jo suht isoja, nuorin on 6-v ja vanhin muuttamassa kohta pois kotoa (19v). Siinä välissä neljä kouluikäistä :)
Meillä me mennään esim yhdessä "suihkuun", aamulla "nukutaan" vähän pidempään, lapset katsoo videoita kun me ollaan "päiväunilla",
Ja lapset "eivät huomaa mitään" kun olette "suihkussa" tai "päiväunilla"?! Minkä ikäisiä lapsia teillä on? Ihanko totta he "eivät huomaa mitään". Just.
eivät osaa sanoa mitään vaikka huomaisivatkin. mun vanhemmat harrasti tota ja kyllä mä ainakin tajusin jo hyvin pienestä mistä siinä oli kyse
Meillä me mennään esim yhdessä "suihkuun", aamulla "nukutaan" vähän pidempään, lapset katsoo videoita kun me ollaan "päiväunilla", iltaisin kun lapset nukkuu sitä voi harrastaa missä vaan. Makuuhuoneemme ovessa on myös lukko. Ja aina voi pistää tv:n, radion, cd:n päälle ettei kaikki äänet kuulu. Kesäisin voi hommat hoitaa myös ulkona jne..
MIELIKUVITUSTA kehiin!