v. 2009 äitiyspakkaus kuvat julkaistu - mitä mieltä olette?
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?OpenDocument
Otatteko rahana vai pakkauksen?
Itse aion ottaa rahana ja sen päätin jo ajat sitten, kun esikoiselta kaikki tallessa ja niistäkin jäi suurin osa käyttämättä.
Onhan noita kuvia kuitenkin mukava katsoa mutta itse tykkäsin 2008 pakkauksesta enemmän (lähinnä haalari ja makuupussi).
Misti74 rv 23+4
Kommentit (7)
Pakkaus on ihan kiva ja ihanaa että on neutraali eikä suunnattu vain toiselle sukupuolelle! Esikoisella oli melko vähän käytössä useampia vaatteita ja vanupuku kokonaan käyttämättömänä. Pakkauksen ajattelin silti ottaa kun on siinä niin paljon hyvääkin. Makuupussi ei ollut kiva!
Kolmas lapsi tulossa, mutta entiset lapset sen verran jo isoja, että olen hävittänyt kaikki entiset vauvanvaatteet. Pakkaukselle olis ollut muuten käyttöä, mutta ovat niin turkasen rumia nuo kuosit, että ottamatta jää... :(. Valitettavasti....
Anilja
7+3
Noita kuvia on ihana katsella! Ikuisesti muistan sen tunteen, kun esikoista odottaessa pääsin pakkausta hypistelemään <3
Toiselle lapselle en pakkausta ottanut, enkä varmaan tällekään (jos sinne asti onnellisesti päästään). Esikoisella jäi paljon pakkauksen (-04) vaatteita käyttämättä. Joko kuosi ei ollut itselleni mieluinen tai sitten mitoitus ei oikein istunut. unihaalarissakin oli vetoketju niin viimeistelemättömästi kiinnitetty, että pitkä pää lahkeen sisällä jätti inhat jäljet vauvan ihoon.
Paljonhan tuossa on hyvää: pyyhe, harja jne. hoitovarusteet on ihan huippuja! Ja ne kynsisakset, parempia en ole löytänyt.
Tässä uudessa tykkään neutraaleista väreistä ja valkoisista/ yksivärisistä perusvaatteista, joita on helppo yhdistellä kunkin mielen mukaisiin söpöyksiin. Toppahaalari ei ole omaan mieleen. Ilmeisesti joku käpyidea noissa suomuissa, ei kai sentään kala? Haalarissa näyttäisi olevan edelleen sama mitoitus kuin aiemminkin. Ei ole istunut meidän muksuille oikein minkään ikäisenä, hihat on pitkät ja lahkeet lyhyet suhteessa vartalo-osan pituuteen. No, päiväunilla vaunuissa lämmittää hyvin, vaikkei niin istukaan :)
Mukava fiilistellä äitiyspakkauksen kuvien kanssa, vaikka oma valinta taitaa kallistua rahaan.
- Omppu ja PikkuA, rv 7+4
Makuupussi on ihana!
Haalarit taitaa olla aina sen näköisiä että en niitä itse kaupasta ostaisi. Pitäisikin nähdä livenä toi uusi haalari, usein kuvissa voi olla vähän oudon näköistä mutta livenä ihan kivoja.
Mun mielestä pakkaukseen on tuotu sopivasti retrohenkeä, vaikka itselleni olisi kelvannut vielä enemmänkin 70-luvulta näyttävät vaatteet. Just nuo raidalliset tuo omat vauvakuvat mieleen. ;) Taidan olla vanha, kun fiilistelen seitkytluvulla. :D
Vaaleansiniharmaasta toppapuvusta tykkään myös ainakin kuvan perusteella. Just sopivan neutraali sopiakseen kummalle tahansa. Ja mun lempiväri. Ne kaikki perustarvikkeet, joista joku mainitsikin jo, ovat aivan mahtavia, koska yksittäin hankittuna tulisi hintaa tosi paljon ja säästäähän siinä aikaa ja vaivaa, kun ei tarvi kynsisaksien ja harjojen yms perässä juosta kaupoissa. Kestovaipatkin on mun mieleen, koska ajattelin kestovaippailua ainakin kokeilla. Saa sitten nähdä jaksanko vai en, mutta helpommin tulee kokeiltua, kun niitä on pakkauksessa valmiina.
Innolla siis odotan uutta pakkausta kotiin saapuvaksi. :)
Meillä on esikoisen (kohta 2v) vaatteet vielä hyvässä iskussa ja niitä on paljon!!! Makuupussi on hyväkuntoinen, samoin haalari ja serkun vanha haalari on myös tallessa. Kynsisaksien, vaippojen ja harjojen takia en viitsi pakkausta ottaa :( Ehkä jos pakkauksessa olis ollu jotain superihania vaatteita, saattaisin sen ottaa, mutta ei nyt ainakaan vielä tunnu siltä ;)
..henkilökohtaisesti en tykkää, jotenkin vaatteissa on ulkonäöllisesti menty liikaa ajassa taaksepäin....
Vanupuvun puuttuminen iso miinus. Ja tuo toppahaalari näyttää mun silmissä kuvissa v-siniseltä, mut se kuulemma on harmaa ?
Mut hyvä starttipakettihan ä-pakkaus on joka tapauksessa, ei sillä 140 eurolla hirveesti ostella :o)
t. tonttis
[ihttp://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?OpenDocument
Otatteko rahana vai pakkauksen?
Itse aion ottaa rahana ja sen päätin jo ajat sitten, kun esikoiselta kaikki tallessa ja niistäkin jäi suurin osa käyttämättä.
Onhan noita kuvia kuitenkin mukava katsoa mutta itse tykkäsin 2008 pakkauksesta enemmän (lähinnä haalari ja makuupussi).
Misti74 rv 23+4
[/quote]