Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tulit AV:lle ensimmäisen kerran?

Vierailija
02.04.2009 |

Itse tulin linkin kautta, jonka joku oli laittanut eräälle toiselle palstalle.

Siellä ihmeteltiin täällä käytyä kuumeista *Uuspaavalniemi* -keskustelua, muistatteko?

Silloin oli curlingia tv:ssa, ja joku ei ymmärtänyt, miksi uuden päävalmentajan selässä luki tyhmästi lyhennettynä Uuspaavalniemi... Siitä asti täällä.

Eikä mulla ole edes lapsia!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna -98 ostin tietokoneen ja otin siihen nettiyhteyden. Silloin ei niin paljon nettisivuja ollut, ja Vauva lehden tilaajana, luin lehdestä että heilläkin on nettisivut. Niitä piti sitten mennä kurkkaamaan ja sillä tiellä ollaan edelleenkin.

Tämä on paras tietopankki :-)

Vierailija
2/9 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloitettiin esikoisen yrittäminen :) Täällä kirjoiteltiin silloin enemmän nimimerkeillä, erityisen hyvin on jäänyt mieleen nimimerkki Pöllyskä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jäin jumiin tähän ja keikuin täällä pari vuotta joka päivä. Nykyään käyn vain muutaman kerran viikossa, on niin ärsyttävää provoilua ettei hermo kestä enempää.

Vierailija
4/9 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otollinen uuteen koukkuun. Sain sitten vinkin ystävältä, että täällä on aivan pöljiä juttuja ja nauraa saa. No nauranut olen jo monta vuotta, ehkä n. 3 v. ja lähinnä huumorin ja juorujen takia olen edelleen täällä.

Vierailija
5/9 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli pikkuisen sekaisin raskautensa aikana, siis kävi töissä jne mutta oli aika... voisiko sanoa että hormonihuuruissaan. Kävin täällä lukemassa hänen juttujaan ja tunnistin ne... auttoi minua hieman ymmärtämään että hänellä ei ollut ns kaikki muumit laaksossa. Sitten jäin koukkuun.

Vierailija
6/9 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohan mäkin vähän vajaa kun tällä roikun =) Mutta siis en edes muista milloin tulin tänne ensimmäistä kertaa, tuon uusi paaval niemi -jutun muistan hyvin =)

Vierailija
7/9 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ekan lapsen yritys oli aluillaan. Sen jälkeen on ollut pari enemmän ja vähemmän onnistunutta palstauudistusta, mutta viimeisimmänkin jälkeen olen ollut koukussa! Mulla on kolme lasta, mutta olen käynyt täällä koko ajan, vaikka ei olisi ollut yritystä, vauvanodotusta tai pikkuvauvaa näkyvissä....

En enää muista, että miten ihan ekan kerran tänne eksyin. Luultavasti Vauva -lehdessä oli joku juttu ja kävin katsomassa.

Vierailija
8/9 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fedja ja Nenna silloin palstalla aktiivisia, muistaako kukaan?

Vierailija
9/9 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Tulin n. 4.5 v sitten kun kaveri vinkkasi sivustosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi