Täällä on kivoja ihmisiä tällä hetkellä palstaamassa!
Tein kivan havainnon pitkästä aikaa, että saa asiallisia vastauksia kirjotuksiin. Pitkästä aikaa, kiitos kivat ihmiset, tällä hetkellä on kiva palstata!
Kommentit (6)
Miten me kaikki kivat satuttiin tänne yhtäaikaa vai saako aurinkoinen kevätilma ihmiset paremmalle tuulelle..
Itsekin yllätyin muutama päivä sitten kun sain hyviä, ystävällisiä vastauksia "normaalin" tuntuisilta ihmisiltä. :)
mä taas kauhistuin kun avasin yhden pinon parin päiväntakaa ja siellä oli ihan horrorasennetta. Kontrasti oli melko suuri kun vertasi täällä seilaavaan yhteen vanhaan pinoon jossa ekoja viestejä parin vuoden takaa. Ero kuin yöllä ja päivällä.
Itsekin yllätyin muutama päivä sitten kun sain hyviä, ystävällisiä vastauksia "normaalin" tuntuisilta ihmisiltä. :)
Mutta kiva jos koette noin. ehkä omasta mielentilasta kiinni mihin kiinnittää huomiota. Oletteko itse ystävällisiä ja iloisia? nimim. itsellä vähän känkkäränkkämielialaa.
ei-aggressiiviset vastaukset on kyllä tosi kivoja. Itse en ole tänään mikään ilopilleri, koska kevättä on ilmassa: siitepölyä ja katupölyä! Mutta vaikka pää on tukossa ja pinna lyhyt, tulee vähän parempi mieli kun ihmiset kommentoi toistensa avauksia huumorilla ja hyvillä neuvoilla. Ja kotiväki hemmottelee ;)
Perjantaina juttu on ihan himmeetä verrattuna muihin arkipäiviin, ja illalla on yleensä paljon tylympää porukkaa kuin työpäivän aikana. :) Mäkin olin tällä muutama päivä sitten, ja vastaukset oli asiallisiinkin aloituksiin (joita ei ollut paljon) tyyliä haista lehmä v**u. En viitsinyt kauaa palstailla...
Tai, sitten vaan kaikki kivat sattui juuri nyt avaamaan koneen ;)
ap