Illan piristykseksi G: Kauhein joululahja, jonka olet saanut !!!
Kommentit (34)
Mummoni antaa uskollisesti joululahjaksi Yves Rocherin ilmaislahjoja, vaikka olen itsekin asiakas (jopa mummoni "suosittelema" eli hän liitti minut asiakkaaksi), eli tunnistan kyllä kyseiset tuotteet kilometrin päähän. Kaiken huipuksi lahjat ovat yleensä selvästi kokeiltuja ja uudelleen pakattuja, esim. yhtenä vuonna sain humpuuki-hiuskihartimen, jonka laatikko oli kärsineen oloinen ja kihartimen ympärillä hiuksia. Hmmmmmm...
löpröt collegetossut. Järkyt. Olen ollut naimisissa poikansa kanssa melkein 15v....
Tai sitten saan keittiöpyyhkeitä!
Mutta ihana anoppi, yhtä kaikki!
Mainos t-paita, palasaippua, käytetty hajuvesi
varuste ihan jokaisessa tiellä liikkuvassa autossa.
Eipä ole tullut käytettyä vielä...
Anoppi taas antaa joka joulu dekkarin vaikka olen vihjaillut jo vuosia että en pidä dekkareista vaan aivan toisentyyppisistä kirjoista. Hän ostaa aina kaikille perheenjäsenille sellaiset kirjat jotka itse haluaa lukea ja sitten jo aattona heti kun paketit on avattu alkaa sopimaan niiden lainaamisesta itselleen.
varuste ihan jokaisessa tiellä liikkuvassa autossa.
mutta virossa on tietääkseni.
Meillä sillä huomioliivillä kyllä on käyttöä kun asumme kaupunginlaidalla jossa ei ole katuvaloja:) uskaltaa pimeellä käydä lenkillä kun näkyy kunnolla.
Hän hankki aina xl-kokoisia vaatteita minulle, ja perusteli sitä sillä että pitkä tarvitsee isoja vaatteita... Olen 173cm, mutta 56kg ja oikea kokoni on M, joskus myös S paidoissa. Mutta ei äitini ymmärrä sitä, enää ei kyllä ostele kun lopulta loukkaantui kun en ikinä käyttänyt niitä xl-kaapuja.
tullut useana jouluna äitipuolelta. Hän on itse noin kokoa XXL ja osteli mulle S-kokoiselle yhtä suuria.
Vaatteiden tulo loppui sen jälkeen, kun laitoin omalle äidilleni kiertoon tällaisen telttamallisen kukkakirjaillun farkkupaidan (!) ja leidit sattuivat törmäämään toisiinsa pikkukaupungin ruokakaupassa...
mummon perintö yöpuvut ja tarjotin hihnat mistä saa tarjottimen seinälle roikkuu,,virkatut.