Te jotka jäitte ilman Hullujen Päivien Ticketin pukua
Älkää ihmeessä ostako niitä kalliilla trokareilta Huutonetistä, vaan tilatkaa mieluummin Ticketin verkkokaupasta Tanskasta tai esim suomalaisesta sisukas.netistä. Tai sitten Stockalta, Jesper Juniorista tms Ticketiä myyvästä kaupasta ihan normaaliin hintaan, joka on n. 43 euroa. Sen virallisen Ticketin puvun nimi on Plain Rain ja voi olla hiukan laadukkaampikin kuin tuo HP-puku.
Ärsyttää nuo trokarit, älkää antako niiden tehdä tiliä näillä!
Kommentit (41)
Ostin jokaiselle kolme pukua kahta eri väri ja eri kokoa koska en voinut olla varma minkälaista kokoa puvut ovat nyt. Jokainen lapsistani saa käyttöönsä kaksi pukua eli kolme jää yhteensä yli. Nuo kolme laitoin nyt huutonettiin ja jos saan niistä omat ja bensat pois niin ok. Jos ei mene kaupauksi niin vien takaisin Stokkalle. Tällä tavalla halua tarjota mahdollisuuden niillekin, jotka eivät asu Stokkan lähellä ja eivät näin ollen niitä pukuja päässeet hakemaan. Ehkä siis olin yksi näkemistäsi, mutta en trokari vaan kuusi pukua tuli omaan käyttöön...
olin tänään itsekin Hulluilla päivillä Jumbossa, (ja sain sen Ticketin tytölleni :)) ja siellä oli juuri näitä, jotka ostivat kymmenen pukua. Tuskimpa heillä niin montaa lasta...
ticketin huonolaatuisia riepuja 9kpl!!
Kyllä takahuoneessa on myyjillä kivaa.
ticketin huonolaatuisia riepuja 9kpl!!
Kyllä takahuoneessa on myyjillä kivaa.
kun meille böndemammoillekin tarjotaan mahdollisuus ostaa huuto.netin kautta hullujen päivien alevaatteita. Kiitos teille suurisydämisille hamstraajille!
kun minä tietysti huudan huuto.netistä itselleni niitä pukuja, kolme riittänee..?
t. 30
kun meille böndemammoillekin tarjotaan mahdollisuus ostaa huuto.netin kautta hullujen päivien alevaatteita. Kiitos teille suurisydämisille hamstraajille!
Että ostaa ylimääräisiä pukuja siksi, että tarjoaa "maalaisillekin" mahdollisuuden saada kyseinen puku :D
Niin tietää milloin joku yrittää huutiksessa rahastaa...
hamstrata jälleenmyyntitarkoituksessa ja sitten palauttaa jos ei saa myydyksi.
29,90 e
Yhdelläkin myyjällä on NELJÄ tänään ilmoitettua Ticket-pukua myynnissä, osta heti hinta ~ 50e!
Lain mukaan on näin. Avokauppa on eri asia.
muutaman kolikon suhteen :D *nauraa hassuille mammoille*
Ylivoimaisesti pienimmällä vaivannäöllä pääsi, kun pisti miehen asialle.
Mut en tainnut ollakaan ainut, joka sinne miehen lähetti vaan siellä oli kuulema ollut joku toinenkin mies, jolla oli ollut mukanaan sellainen keltainen katalogi, jossa oli vielä sellaisia vähän kuin mini post it lappuja törröttämässä noin 20 kohdasta esitteestä. Tunnistaako joku tästä miehensä? ;-)
Ylivoimaisesti pienimmällä vaivannäöllä pääsi, kun pisti miehen asialle.
Mut en tainnut ollakaan ainut, joka sinne miehen lähetti vaan siellä oli kuulema ollut joku toinenkin mies, jolla oli ollut mukanaan sellainen keltainen katalogi, jossa oli vielä sellaisia vähän kuin mini post it lappuja törröttämässä noin 20 kohdasta esitteestä. Tunnistaako joku tästä miehensä? ;-)
Ostin jokaiselle kolme pukua kahta eri väri ja eri kokoa koska en voinut olla varma minkälaista kokoa puvut ovat nyt. Jokainen lapsistani saa käyttöönsä kaksi pukua eli kolme jää yhteensä yli. Nuo kolme laitoin nyt huutonettiin ja jos saan niistä omat ja bensat pois niin ok. Jos ei mene kaupauksi niin vien takaisin Stokkalle. Tällä tavalla halua tarjota mahdollisuuden niillekin, jotka eivät asu Stokkan lähellä ja eivät näin ollen niitä pukuja päässeet hakemaan. Ehkä siis olin yksi näkemistäsi, mutta en trokari vaan kuusi pukua tuli omaan käyttöön
Lain mukaan on näin. Avokauppa on eri asia.
Jossain vaiheessa arvoin kokoa ja oli kaksi vaihtoehtoa mittailussa ja mammat jonotti minulta vapautuvaa pukua.. Itse olin vasta klo 10 ja sattumalta löysin ticket-hyllylle. Jos nuo nyt jää itsellä käyttämättä, niin samalla 23 eurolla myyn eteenpäin. Kokoa on vaikea arvioida näin ekan lapsen kohdalla.
Onneksi ei ole noin kova himo saada lapselleen jotain riepua, että pitäisi alistua olemaan tönittävänä ja tukasta revittävänä. Maksan ihan mielelläni vähän enemmän siitä, että en joudu penkomaan kilpaa niitä laareja.
jos he viitsivät pyörittää tuollaista huutis- tai osto/palautus-rumbaa muutaman euron voittojen toivossa.