Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli mieleen maitobaarin painoindeksivaatimuksista että minulle

Vierailija
31.03.2009 |

(165cm / 79 kg) olisi sula mahdottomuus kutistua alle 50 kg painavaksi jolloin olis painoindeksi 17. Kuinka moni ja millä tavalla maitobaarilainen siihen pystyy? olen uskossa ja tuollainen painovaatimus ei ole ainakaan kristillistä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä sitten perustellaan ko. lahkossa?

Vierailija
2/7 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20 v minä painoin 47 kg ja olin 167 cm pitkä. Laihduin huomaamattani 45 kg painoiseksi ja minulla oli kiire lihottaa itsensä takaisin 47 kg:aan. Sitten onnistuin nostamaan painoani jopa 49 kg:n ja se oli minua hyvin pukeva, kaunis paino. Myöhemmin, kun painoin 52 kg se oli kiva paino myös, mutta kun alkoi mennä yli sen aina 55 kg asti, niin tiesin jo, että läskiähän se oli mikä kertyi.

Nykyisin kolme lasta saatuani ja kun ikääkin on jo lähes tuplat painan 65 kg ja haaveilen kiinteästä 58-60 kg kropasta. Pidän mielelläni nämä isommat rinnat, hieman leveämmän lantion, isommat käsivarsien, selän, takamuksen ja pohkeiden lihakset ym, mutta voisin hieman ohentaa tuota rasvakerrostani mm vatsaltani.

Koskaan en ole kärsinyt painostani, mutta sillä rajalla kävin, kun painoin vain 45 kg, että alkoi heikottamaan. Tajusin kyllä ihan itse kiinnittää enemmän huomiota siihen, että syön tarpeeksi! En ole ollut koskaan anorektikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä 165 pitkällä on mahdollisuus saada paino 50 tai alle. miks ei olis, painaa monet muutkin. vaatii vaan aikaa ja kärsivällisyyttä, useamman vuoden.

Vierailija
4/7 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli painoindeksi allekin tuon 17.

Ei tää mikään miellyttävä olotila ole. Ei jaksa paljon liikkua ja paleltaa koko ajan.

(Alipaino johtuu sairaudesta, ruoka ei imeydy kunnolla.)

Vierailija
5/7 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanja on ilmeisesti nimimerkissään jo luetellut kuinka pitkälle osaa laskea, sen verran typerä viesti.

Ensinnäkään, 165cm pitkän ei ole mitään syytä yrittää

laskea painoa alle 50kg:n, eri asia, jos painaa luonnollisesti sen verran. Monille 165cm pitkille alle 50kg paino tuottaa jo terveydellisiä ongelmia, mm. hormoonitasapaino järkkyy, kuukautiset jää pois, hedelmättömyys iskee, puhumattakaan anemiasta ja muista puutostiloista.

kyllä 165 pitkällä on mahdollisuus saada paino 50 tai alle. miks ei olis, painaa monet muutkin. vaatii vaan aikaa ja kärsivällisyyttä, useamman vuoden.

Vierailija
6/7 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan ole alle 50 kg!!!! Ihan sairasta edes kuvitella sellaista. Joku hämähäkkiraajainen teinityttö voi hyvin painaa sen verran, niin minäkin tein kun olin vähän alle parikymppinen (165cm/48kg), mutta en enää haaveilekaan semmoisesta.

Aikuinen nainen on tosi ruma alipainoisena, naama näyttää kuihtuneelta rusinalta. Paljon kauniimpana pysyy normaalipainoisena, joka tuon pituisella on n. 58 - 67 kg.

i]Tanja on ilmeisesti nimimerkissään jo luetellut kuinka pitkälle osaa laskea, sen verran typerä viesti.

Ensinnäkään, 165cm pitkän ei ole mitään syytä yrittää

laskea painoa alle 50kg:n, eri asia, jos painaa luonnollisesti sen verran. Monille 165cm pitkille alle 50kg paino tuottaa jo terveydellisiä ongelmia, mm. hormoonitasapaino järkkyy, kuukautiset jää pois, hedelmättömyys iskee, puhumattakaan anemiasta ja muista puutostiloista.

Vierailija
7/7 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 170cm ja 54kg eli tosi hoikka ja silti painoindeksini ei ole lähelläkään tuota seitsemäätoista, enkä siihen pääsisi kuin kauhealla rääkillä. Näkisin nälkää koko ajan enkä jaksaisi tehdä mitään. Eihän tuollaisessa ole mitään järkeä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän