Joko se "lostyouinhelsinki"-nyhverön henkilöllisyys on selvinnyt?
.
Kommentit (38)
Mainostoimiston jamppa on yksityisesti käynyt jättämässä ilmoituksen? Mitä toi muka todistaa..? Tiettykään ei ole ehkä ihan asiallista näin toimia, muttei kiellettyä kuitenkaan.
Kuka tollo sitä nyt rakkauskirjeeksi luulee..? Selvää sissimarkkinointia.
Ainakin kaikki tuntomerkit sopivat ja olin tuolloin siellä.
En todellakaan aio vastata ilmoitukseen, jos se nyt ylipäätään on edes oikean ihmisen lähettämä.
Pelottaa ajatus, että ilmoituksen takana on oikea ihminen, jolla ei ole rahasta puutetta ja joka ryhtyy noin epätoivoisiin tekoihin. Mitä jos hän on ihan oikeasti perässäni? Mielestäni tuo ei ole terveen ihmisen käyttäytymistä.
En kyllä huomannut kenenkään tuijottavan minua, mutten sen kummemmin ympäristöäni tarkkaillutkaan. Hirvittää!
Tarkkaileeko joku liikkeitäsi?
Ainakin kaikki tuntomerkit sopivat ja olin tuolloin siellä.
En todellakaan aio vastata ilmoitukseen, jos se nyt ylipäätään on edes oikean ihmisen lähettämä.
Pelottaa ajatus, että ilmoituksen takana on oikea ihminen, jolla ei ole rahasta puutetta ja joka ryhtyy noin epätoivoisiin tekoihin. Mitä jos hän on ihan oikeasti perässäni? Mielestäni tuo ei ole terveen ihmisen käyttäytymistä.
En kyllä huomannut kenenkään tuijottavan minua, mutten sen kummemmin ympäristöäni tarkkaillutkaan. Hirvittää!
..kirjoittaa täydellistä copywriter-suomea. Eli kyllä se jonkun kamppiksen mainos on ja tehty mainostoimistossa, ei tavis saa ruutupaperia skannaamalla ihan tuollaista jälkeä kuitenkaan.
Vai oletko kuullut kääntäjästä joka kääntäisi englantia copywriter-suomeksi :DD
nyhveröllä sitä, ettei mennyt juttelemaan naisen kanssa vaan ihaili vain?
Minusta ei mitään kummallista pistää 20 tonnia tuollaiseen lehti-ilmoitukseen, kyllähän raharikkaita maailmassa riittää. Kun siis on itselle tärkeä asia kyseessä. Ei varmaan kovin kiva miehelle huomata, että hänen henkilöllisyytensä selvisi suomalaiselle medialle. Tai ehkä halusikin niin..
Vierailija 30.3.:"Minua hirvittää, sillä pelkään että tuo etsitty nainen olen minä"
Viestisi kuulostaa vilpittömältä. Otatko luottamuksella yhteyttä Ilta-Sanomien toimitukseen, uutiset@iltasanomat.fi. Yst.terv. toimitus.
Vierailija: "Minua hirvittää, sillä pelkään että tuo etsitty nainen olen minä."
Viestisi kuulostaa vilpittömältä. Otatko luottamuksella yhteyttä Ilta-Sanomien toimitukseen, uutiset@iltasanomat.fi. Yst.terv. toimitus.
Liuta naisia on ilmoittautunut. Rahan perässä taitavat olla...
ponnaripäähän, sekä tuohon toiseen joka myös ajatteli olevansa se etsitty. LIsäksi Is:n keskustelupalstalla oli ollut joku, joka epäili siskoaan. Mutta ei kukaan ole "ilmoittautunut", ei ainakaan iltiksessä sellaisesta ollut juttua. Luitko vaan lööpin?
- tämä kaipaava olisi edes jotenkin tutustunut naiseen, jutellut tai käynyt tanssimassa parit kappaleet tms. Nyt vaikuttaa epäuskottavasti siltä, että hän olisi muka rakastunut naista salaa pelkästään nurkkapöydästä katselemalla.
"etsintäkuulutus", voi myös teettää koko homman jollain paremmin suomea osaavalla, tai vaikka ihan ammattilaisella.