Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko se "lostyouinhelsinki"-nyhverön henkilöllisyys on selvinnyt?

Vierailija
30.03.2009 |

.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"etsintäkuulutus", voi myös teettää koko homman jollain paremmin suomea osaavalla, tai vaikka ihan ammattilaisella.

..kirjoittaa täydellistä copywriter-suomea. Eli kyllä se jonkun kamppiksen mainos on ja tehty mainostoimistossa, ei tavis saa ruutupaperia skannaamalla ihan tuollaista jälkeä kuitenkaan.

Vierailija
2/38 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostoimiston jamppa on yksityisesti käynyt jättämässä ilmoituksen? Mitä toi muka todistaa..? Tiettykään ei ole ehkä ihan asiallista näin toimia, muttei kiellettyä kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän voi vaikka itsekin olla mainosalan ammattilainen.

Vierailija
4/38 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tollo sitä nyt rakkauskirjeeksi luulee..? Selvää sissimarkkinointia.

Vierailija
5/38 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaikki tuntomerkit sopivat ja olin tuolloin siellä.

En todellakaan aio vastata ilmoitukseen, jos se nyt ylipäätään on edes oikean ihmisen lähettämä.

Pelottaa ajatus, että ilmoituksen takana on oikea ihminen, jolla ei ole rahasta puutetta ja joka ryhtyy noin epätoivoisiin tekoihin. Mitä jos hän on ihan oikeasti perässäni? Mielestäni tuo ei ole terveen ihmisen käyttäytymistä.

En kyllä huomannut kenenkään tuijottavan minua, mutten sen kummemmin ympäristöäni tarkkaillutkaan. Hirvittää!

Vierailija
6/38 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaileeko joku liikkeitäsi?

Ainakin kaikki tuntomerkit sopivat ja olin tuolloin siellä.

En todellakaan aio vastata ilmoitukseen, jos se nyt ylipäätään on edes oikean ihmisen lähettämä.

Pelottaa ajatus, että ilmoituksen takana on oikea ihminen, jolla ei ole rahasta puutetta ja joka ryhtyy noin epätoivoisiin tekoihin. Mitä jos hän on ihan oikeasti perässäni? Mielestäni tuo ei ole terveen ihmisen käyttäytymistä.

En kyllä huomannut kenenkään tuijottavan minua, mutten sen kummemmin ympäristöäni tarkkaillutkaan. Hirvittää!

Vierailija
7/38 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kirjoittaa täydellistä copywriter-suomea. Eli kyllä se jonkun kamppiksen mainos on ja tehty mainostoimistossa, ei tavis saa ruutupaperia skannaamalla ihan tuollaista jälkeä kuitenkaan.

Vierailija
8/38 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko kuullut kääntäjästä joka kääntäisi englantia copywriter-suomeksi :DD

Vierailija
9/38 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaaleat hiukset ja ne oli ponnarilla sinä iltana :D

Vierailija
10/38 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Copy heittää vettä kiukaalle

Vierailija
12/38 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyhveröllä sitä, ettei mennyt juttelemaan naisen kanssa vaan ihaili vain?

Minusta ei mitään kummallista pistää 20 tonnia tuollaiseen lehti-ilmoitukseen, kyllähän raharikkaita maailmassa riittää. Kun siis on itselle tärkeä asia kyseessä. Ei varmaan kovin kiva miehelle huomata, että hänen henkilöllisyytensä selvisi suomalaiselle medialle. Tai ehkä halusikin niin..

Vierailija
13/38 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 30.3.:"Minua hirvittää, sillä pelkään että tuo etsitty nainen olen minä"

Viestisi kuulostaa vilpittömältä. Otatko luottamuksella yhteyttä Ilta-Sanomien toimitukseen, uutiset@iltasanomat.fi. Yst.terv. toimitus.

Vierailija
14/38 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija: "Minua hirvittää, sillä pelkään että tuo etsitty nainen olen minä."

Viestisi kuulostaa vilpittömältä. Otatko luottamuksella yhteyttä Ilta-Sanomien toimitukseen, uutiset@iltasanomat.fi. Yst.terv. toimitus.

Vierailija
15/38 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liuta naisia on ilmoittautunut. Rahan perässä taitavat olla...

Vierailija
16/38 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/38 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liuta naisia on ilmoittautunut. Rahan perässä taitavat olla...

ponnaripäähän, sekä tuohon toiseen joka myös ajatteli olevansa se etsitty. LIsäksi Is:n keskustelupalstalla oli ollut joku, joka epäili siskoaan. Mutta ei kukaan ole "ilmoittautunut", ei ainakaan iltiksessä sellaisesta ollut juttua. Luitko vaan lööpin?

Vierailija
18/38 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattumaako?

Vierailija
20/38 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tämä kaipaava olisi edes jotenkin tutustunut naiseen, jutellut tai käynyt tanssimassa parit kappaleet tms. Nyt vaikuttaa epäuskottavasti siltä, että hän olisi muka rakastunut naista salaa pelkästään nurkkapöydästä katselemalla.