Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Kysymys Teroluteista!

Vierailija
29.03.2009 |

Oletko käyttänyt niitä? Oletko tullut niiden avulla raskaaksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt ja oli lapsettomuuden hoidossa pelkkä viivytys.

Terolutit määrätään usein, jos on epäsäännölliset kuukautiset. Jos kuukautiskierto on pitkä tai kuukautiset jää kokonaan pois, niin on todennäköistä, että ovulaatiossa on jotain ongelmaa. Terolut kyllä saa vuodon tulemaan säännöllisesti, muttei välttämättä vaikuta ovulaatioon millään tavalla! Tätä ei lääkäri ainakaan minulle selittänyt riittävän selkeästi ja niin meni vuosi hukkaan kun terolutin avulla yritimme saada raskautta alulle - ilman ovulaatiota!

Neuvoisin sinua ostamaan apteekista (tai tilaamaan netistä) ovulaatiotestejä ja seuraamaan pari kuukautta ovuloitko? Jos et ovuloi, niin älä odota pidempään, vaan vaadi päästä tarkempiin tutkimuksiin ja saada jotain muuta apua lapsettomuuteen.

Vierailija
2/6 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ne tepsi, söin niitä joskus nuorena. Viimeksi ei auttaneet, piti syödä 6 kk primoluteja ( niiden aikana EI saa tulla raskaaksi), mutta ne normalisoi kierron suht hyvin ( 30-50 kiertopv enää) ja tulin siitä vajaan vuoden päästä raskaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ainakaan raskaaksi tullut tätä käyttäessäni, vaikka yritystä oli.

Vierailija
4/6 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne auttavat vain saamaan säännöllisen kierron. Niissä ei ole mitään muuta raskautta edesauttavaa. Toki säännöllinen kierto voi auttaa raskautumisessa.

Vierailija
5/6 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota haen, että oletteko saaneet kuukautiskierron normaaliksi terojen avulla ja näin ollen niiden avulla raskautuneet..hormooni ehkäisy lopetettiin vuosi sitten, sain puolen vuoden päästä terolut kuurin kolmeksi kuukaudeksi, tyhjennysvuoto tuli, mut sen jälkeen ei ole menkkoja kuulunut taas ja mietin että pitäisikö terot hakea taas käyttöön..

ap

Vierailija
6/6 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usean vuoden käyttökokemus on minulla Terolutista. Auttavat minulla saamaan kierrot säännöllisiksi, mutta raskaaksi en ole koskaan niiden avulla tullut, koska minulla on häiriöitä ovulaatiossa. Ennen ensimmäisen lapsen saamista käytin vuoden Teroluteja ... oli odoteltava se pakollinen vuosi ennenkuin julkisella puolella pääsi lapsettomuustutkimuksiin. Aloitettiin Clomifen ja heti ekasta kuurista tulin raskaaksi.

Oman kokemukseni perusteella neuvoisin hankkimaan ovulaatiotestejä ... varsinkin kun olet jo Teroluteja muutaman kuukauden käyttänyt. Ei se mitään sinua auta raskaaksi tulon suhteen vaikka kierrot tulisikin säännöllisiksi jos et kuitenkaan ovuloi.