Sellaiset ihmiset, joille kaikki on aika hällä väliä...
Joillekin ihmisille vaan ihan kaikki asiat ovat hällä väliä. Kodin siivous, lasten ruoka-ajat, puhtaat vaatteet, aikataulut...
Nämä ovat just niitä samoja tyyppejä, joille vauvan kanssa liikkuminen minne vaan, milloin vaan ei ole ongelma, koska millään ei ole mitään väliä!
Kommentit (11)
sitä kutsutaan boheemiksi elämäntavaksi, mutta usko pois niinkin voi elää.
Stressaamatta.
vaikka suhtautuisi kaikkiin asioihin kuolemanvakavasti. Mitä sillä asialla on tekemistä ihmisten suhtautumisen kanssa, sehän on vaan järjestelykysymys?
Eikös se ole helpompaa elämää?
Kun ei stressaa pikkuasioista?
helppohan hra/rva Boheemin on sanoa että "mitä väliä? älä stressaa" kun se toinen puolisko saa kunnian hoitaa kuntoon ne jutut, joista Boheemi itse ei välitä.
vapaaehtoisesti valinnut rakkaakseen ja elämänkumppanikseen boheemin. Ei kai kukaan oikeasti usko, että ihminen jotenkin muuttuu toiseksi kun ryhtyy parisuhteeseen tai perustaa perheen?
Jos mua ei pölypallerot kiinnosta, enkä niitä edes näe, kun elämässä on paaaljon tärkeämpiä asioita, niin siivotkoon se jota asia stressaa.
olen aikalailla ap:n kuvailema henkilö... Kämppä ei ole aina tiptop, lasten ruoka-aikoja en katso kellosta, nukkumaan mennään silloin kuin sille päivälle sopii parhaiten, päiväunet voidaan jättää väliin tai ne voidaan nukkua klo 19-20 jne.
Mikä siinä on niin kamalaa? Lasten kanssa voi tosiaan lähteä milloin vain, mihin vain kun eivät paljon noteraa jos asiat tapahtuvatkin tänään toisin kuin eilen. En kyllä tosiaan tunne olevani hällä väliä-tyyppi, enemmin olen tiukkapipo!
Meillä minä olen se Boheemin kumppani ja mieheni oli kyllä paljon fiksumpi tapaus ennen esikoisen syntymistä. Nykyään minä vaan nalkutan ja mies suunnilleen nauraa :/.
yksi sellainen boheemi. Olen yrittänyt joskus karistaa tuota boheemia piirrettä itsestäni, olisi niin paljon helpompaa jos tavarat löytyisi sieltä minne ne kuuluu, vaatteet olisi kaapissa siisteissä pinoissa ja murut poissa keittiön pöydältä.
Mutta en vaan osaa. Olen lopettanut stressaamisen siitä mitä en ole. Keskityn olemaan hyvä tälläisena kuin olen. Kaikkine vikoineni.
Meillä eletään siis boheemia elämää, lapset saa askarrella olohuoneessa, joskus nukumme koko perhe olohuoneessa teltassa, teemme retken lastenhuoneeseen ja syömme ruuan siellä...
Tiskaan kun huvittaa, vaatteet on kaapissa mytyssä, menemme ja tulemme miten huvittaa, ruoka ei ole aina samaan aikaan.
Tämä sopii meille. Silti olen hieman kateellinen niille kenen koti on järjestyksessä, matot ojennuksessa, mariskoolit lasikaapissa, lauantaisin käydään kaupassa ja sunnuntaisin sukulaisilla....
nyt sattuu huvittamaan, viime viikolla ei. melkoinen kasa pyykkiä, voitte arvata. Sitten ripustan pyykit kuivumaan olohuoneeseen. Hah!
mites se sinun elämistäsi vaikeuttaa?