Teenköhän jotain vääri? Painonvatijoiden Pointseilla olen ja en meinaa jaksaa syödä
Liian vähän syömällä laihdut todennäköisesti hitaammin ja epäterveellisemmin kuin sopivalla pistemäärällä.
Kommentit (6)
kaikkia päivän pisteitä.
Aluksi tein mokan ja koitin ottaa aivan vähän lasganea tms ja päivän pisteet meni ja nälkä oli kauhea. Nyt olen syönyt keittoja + leipää + hedelmiä ja nytkin on vielä pisteitä käyttämättä 6,5 tältä päivältä. Päivässä mulla on 20 pistettä. Laskenko noita pisteitä väärin?
tosin 4kk ja 10 kg lähti
mutta se kertoo lähinnä siitä, että syöt paljon 0-pisteen ruokaa... tai käytät hyväksesi ne kohdat, missä saa syödä yhtä lajia niin pajon kuin napa vetää ;-). Pidemmän päälle voi käydä tylsäksi tai ravintoarvot vähäisiksi kuitenkin.
aivan hirveen kurjaa laihduttamista, kun pitäis vaan syödä ja syödä....
Eli tuhlaan ne mielellään. Mutta, nollapisteen ruuista saa aika lailla kaloreita, kalorilaskurilla tarkastin, että kaloreita tulee syötyä jopa 1600 helposti.
kaikkia päivän pisteitä.
Aluksi tein mokan ja koitin ottaa aivan vähän lasganea tms ja päivän pisteet meni ja nälkä oli kauhea. Nyt olen syönyt keittoja + leipää + hedelmiä ja nytkin on vielä pisteitä käyttämättä 6,5 tältä päivältä. Päivässä mulla on 20 pistettä. Laskenko noita pisteitä väärin?