Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Ticket Uffon puhdistus hankalaa?
27.03.2009 |
Kysyisin Ticket -konkareilta, että vaatiiko Uffon materiaali jotain erityistä tullakseen puhtaaksi ja joutuuko sitä pesemään usein? Meillä Uffo odottelee vasta syyskäyttöä, mutta vielä olisi mahdollisuus vaihtaa toiseen haalariin jos onkin ihan kauhea likaimuri:) Väri ei onneksi ole arimmasta päästä, liila pinkeillä kukkasilla..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Luin joskus aikaisemmin täältä palstalta, että voisi laittaa suojasuihketta haalariin. Esim. teflonsuojasuihke, joka estää lian tarttumisen kankaaseen. Meilläkin on toi ticketin kukkahaalari vaaleanpunaisena. Kangas tosiaan vaikuttaa sellaiselta, että siihen pinttyy lika hirmu helposti. Minulla on jo ostettuna Softcare Textile Protector -suihketta, mutta en ole vielä sitä tuohon ticketin pukuun laittanut. Muutamaan pukuun (esim. Lenne ja Remu toppahaalari) se on toiminut hyvin. Mutta sitten taas minun omaan kosteussuojattuun Skifin ulkoilupukuun tuntuu, että se ei imeydy oikein hyvin vaan jotenkin hilseilee pois... kankaan pinta on minun puvussa erilainen. En tiedä vielä miten toimii tohon Ticketin pukuun.
Jos joku muu on laittanut jotain suojasuihketta Ticketin (tai muuhunkin) pukuun, niin olisi kiva kuulla miten toimi? Ja mitä suojasuihketta käytitte?