Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos seksielämä loppuu parisuhteessa

Vierailija
27.03.2009 |

voiko sammunutta kipinää enää sytyttää uudestaan? Mielipiteitä ja perusteluja kaipaisin tilanteessa jossa ennen hyvin seksuaalinen puoliso on menettänyt halunsa seksiin kanssani ja muutenkin on etäinen ja ärtynyt minua kohtaan. Onko peli menetetty?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin edellisellä vastaajalla. :(

Vierailija
2/14 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla niin että mies on kyllästynyt minuun ja haikailee muita naisia. Esim mies ramppaa usein kaverillaan ja aina kehuu miten hyvännäköinen muija kaverilla on ja miten mieletön seksielämä heillä kuuluu olevan. Samainen nainen oli meillä miehensä mukana vasta kylässä niin mieheni oli kuin eri mies koko illan. Nauroi paljon, katsoi tätä naista jatkuvasti, tarjoili hälle useampaan kertaan evästä mutta ei minulle ojennellut tarjotinta jne. Alkuun mies oli ujo kun vieraat tulivat, hän änkytti ja katsoi lattiaa jne. Vähitellen viinin avulla rentoutui ja käyttäytyi sitten kuten yllä kuvailin.

Kysyin suoraan onko tähän naiseen ihastunut niin mies sanoi että olenko hullu, ei hän kaverin naiseen katso. Minuun ei edes ole koskenut kolmeen kuukauteen :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressi, lapset(jos pieniä), läheisyyden ja keskustelujen vähäisyys, oman ajan puute jne. lista on hyvinkin pitkä!

Todellakaan aina ei ole kyse toisesta olipa se sitten mies tai nainen!

Vierailija
4/14 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut häneen mitään yhteyttä. Meni hermot ja tapoin itse tunteeni miestäni kohtaan. Lopulta olin valmis eroon, kun ei mikään auttanut. Siitähän mies vasta heräsi että jotain on oikeesti vialla. Oli vaan itse tuijottanut omaa napaa ja jättänyt minut pois.

Siitä mies lämpeni ja teki kaikkensa että minua alkaisi kiinnostaa. Ja meillä kipinä tuli takaisin jonka oikeesti jo luulin olevan kaput. Siitä on nyt vuosi ja hyvin menee.

Tangoon tarvitaan aina kaksi eli yksin et kipinää saa takaisin.

Onnea yritykselle, toivottavasti onnistutte.

Vierailija
5/14 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa se meilläkin vielä roihahtaa

ap

Vierailija
6/14 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rehellistä sellaista.

Vierailija
7/14 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin auttoi se, että aloin itse olla aloitteellisempi. Olin toki aiemminkin ollut se joka oli enemmän kiinnostunut seksistä, mutta mitä enemmän kaipasin ja pyysin/vaadin seksiä, sitä vähemmän mies halusi. Kun aloin itse tekemään aloitteet ihan fyysisesti (en siis vain puhunut / valittanut asiasta), niin mieskin alkoi innostua.

Voi olla että teillä ihan eri tilanne, mutta vastaus ainakin on että kyllä voi uudestaan leimahtaa (tai ainakin syttyä samanlaiseksi pikku tuikuksi mitä aiemmin oli )

Vierailija
8/14 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sua ei huomioi mitenkään.

Nosta kissa pöydälle ja kysy suoraan,mikä hätänä?

Vierailija
9/14 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyä mutta mies kielsi koko asian. Huono itsetuntoko minulla, mutta luulen että mies on kyllästynyt minuun vaimoonsa!

ap

Vierailija
10/14 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyä mutta mies kielsi koko asian. Huono itsetuntoko minulla, mutta luulen että mies on kyllästynyt minuun vaimoonsa!

ap

Vierailija
11/14 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko liikaa itseltäsi tai parisuhteelta? Jokaiseen parisuhteeseen liittyy sekä ylä ja alamäkeä. Minä olen oppinut jo sen, että aina ei ole ruusuilla tanssimisata. Kaikki se kestää.. Tottakait jokaisessa suhteessa on ala- ja ylämäkejä. Älä lannistu, joskus se ylämäki taas alkaa.. Itse ajattelen asian¨niin, että kummenisiko asia ukkoa vaihtamalla. Ei, koska taas olisi joskus se heikkojen hetkien aika. Tsemppiä!! Tuskin löydät ikuista onnea!

Vierailija
12/14 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko liikaa itseltäsi tai parisuhteelta? Jokaiseen parisuhteeseen liittyy sekä ylä ja alamäkeä. Minä olen oppinut jo sen, että aina ei ole ruusuilla tanssimisata. Kaikki se kestää.. Tottakait jokaisessa suhteessa on ala- ja ylämäkejä. Älä lannistu, joskus se ylämäki taas alkaa.. Itse ajattelen asian¨niin, että kummenisiko asia ukkoa vaihtamalla. Ei, koska taas olisi joskus se heikkojen hetkien aika. Tsemppiä!! Tuskin löydät ikuista onnea!

Vierailija
13/14 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä tuskin rakkaus enää palaa jos sen päästää menemään

Vierailija
14/14 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni käyttäytyi aivan samoin ja kun kysyin mitä tillä on menossa vastaus tuli lähes huutaen " ei mitään, ootko vainoharhainen." Puolitoista vuotta he touhusi selän takana ennen kun kypsyin ja pengoin epäilykseni todeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme