Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana, ja vähän punaista pöksyissä

26.03.2009 |

Nyt huolestuttaa.; soitanko terkkarille/lääkärille? Pikkareissa vähän verisen näköistä vuotoa, ei kuitenkaan ihan kirkasta eikä ole paljon. Voiko olla syynä se, että otin Canesten-kuurin hiivatulehdukseen n. 5 päivää sitten?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla 25.

Vierailija
2/8 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä Canesten -kuuristakin.

Mä oon vkolla 21 ja olen estänyt hiivatulehduksen tuloa juomalla päivittäin ruoan kanssa lasillisen Gefilus-piimää ja vielä iltapalaksi viilin tai Activia -jogurtin.

onks sulla istukka edessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

istukka on edessä. Voiko se jotenkin vaikuttaa?

Vierailija
4/8 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki vuoto on tutkittava, että mistä johtuu. (ettei vaan vuoda niin että haittaa vauvan hapen ja ravinteiden saantia). Eli soitto synnärille/neuvolaan.

Vierailija
5/8 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

istukka on edessä. Voiko se jotenkin vaikuttaa?

Vierailija
6/8 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita synnärille. Sanovat siellä, että katsele rauhassa jos vuoto ei lisäänny. Voi johtua hiivasta tai sitten limakalvot kuivat. Jos vuoto lisääntyy, niin heti synnärille. Sama resepti jos veri on kirkasta.

Vierailija
7/8 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis istukka voi olla kiinni joko kohdun etu- tai takaseinassa, ja kumpikin on ihan normaalia. _Etinen_ istukka puolestaan on osittain tai kokonaan kohdunsuun paalla, ja voi aiheuttaa vuotoa. Mutta tuollainen pieni tiputteluvuoto voi kylla johtua melkein mista vaan (seksi/sisatutkimukset/vaikka tuo hiivalaakkeen laitto). Soita sinne neuvolaan, voivat pyytaa naytille. Tuskin vaarallista koska vuoto ei ole uutta verta (jos ymmarsin oikein?) ja sita on vahan, mutta ihan hyva tarkastaa mista johtuu.

Vierailija
8/8 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. eli raskaana olin ja verta tuli. Onnelksi pääsin tutkimuksiin ja sain kuurin klamydiaan.