Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuto.netistä/ huono tuote

Vierailija
26.03.2009 |

Millä syillä voi kaupan perua ja voiko saada rahoja takasin?

Kenelle tulee postimaksut?

Ostin tuotteen joka oli kehuttu hyväksi.

Löytyikin kaikkea vikaa.Tuote jäisi itselläni ihan pitämättä.

Itse olisin antanut kaupantekijäiseksi tai laittanut ilmaiseen keräykseen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yritä sopia hänen kanssaan. Tuskin suostuu kaikkia kuluja palauttamaan, sanoo luultavasti oma moka. Ainoa mitä voit tehdä sen jälkeen, on antaa negatiivinen ja saat sitten kaupanpäälle itsellesi samanlaisen.

Näin se on, toisen mielestä tuote on loistava ja toisen mielestä ei. Sain itse kamalan valituksen, kun myin vuosia vanhan, käytössä olleen käsilaukun, jossa oli naaru, olin ilmoittanut myynti-ilmoituksessa ja hintakin oli tosi edullinen, vaikka laukku oli kotimaista nahkaa. Akka sai kohtauksen ja vaati kuluja, kun oli bussilla joutunut hakemaan paketin jne

Huutikseen löytyy joka lähtöön ihmisiä, se riski pitää aina ottaa, kun tuolla kauppaa tekee.

Vierailija
2/23 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nukkaa täynnä.

Näistä ei kerrottu mitään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yritä sopia hänen kanssaan. Tuskin suostuu kaikkia kuluja palauttamaan, sanoo luultavasti oma moka. Ainoa mitä voit tehdä sen jälkeen, on antaa negatiivinen ja saat sitten kaupanpäälle itsellesi samanlaisen.

Näin se on, toisen mielestä tuote on loistava ja toisen mielestä ei. Sain itse kamalan valituksen, kun myin vuosia vanhan, käytössä olleen käsilaukun, jossa oli naaru, olin ilmoittanut myynti-ilmoituksessa ja hintakin oli tosi edullinen, vaikka laukku oli kotimaista nahkaa. Akka sai kohtauksen ja vaati kuluja, kun oli bussilla joutunut hakemaan paketin jne

Huutikseen löytyy joka lähtöön ihmisiä, se riski pitää aina ottaa, kun tuolla kauppaa tekee.

Vierailija
4/23 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaa huutiksessa. Aina kun olen saanut pikkuviallisen tuotteen jota kuitenkin voi käyttää, olen pyytänyt hyvityksen ja myyjä on aina suostunut. jos on käyttökelvoton tulee myyjän lunastaa tuotetakaisin ja maksaa kaikki postikulut niinkuin normaalissakin kaupankäynnissä. jos ei suostu niin negatiivinen palaute. hyvin yksinkertaista ja näin se homma menee!

Vierailija
5/23 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina olen saanut hyvitystä tai myyjä on lunastanut tuotteen takaisin, tällöin maksanut kaikki kulut. Kohdalleni sattunut aina mukavia ihmisiä, onneksi!

Vierailija
6/23 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös kerron tuotteen tarkasti. Laitan myös kuntoluokituksen ennemmin alakanttiin.

Vierailija
7/23 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös kerron tuotteen tarkasti. Laitan myös kuntoluokituksen ennemmin alakanttiin.

En myy mitään, siis mitään, nimityksellä uudenveroinen. En vaikka tuotetta olisi käytetty vain puolenkymmentä kertaa. Kun ei se kuitenkaan ole ihan pakasta otettu ja kun pakasta otetussakin voi olla jo valmiiksi jotain pientä.

Mielummin kuntoluokitus alakanttiin niin pettymyksiä ei tule.

Vierailija
8/23 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kertoa kaikki viat.

Vierailija
9/23 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on uusi,mutta hintalaput ym. sellaiset puuttuu.

7

Vierailija
10/23 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjä ei ota mitään yhteyttä, vaikka haluatte purkaa kaupat tai saaada edes jotain korvausta?

Itse sain ihan roskikseen joutavan vaatteen.Myyjä piti koko ajan yhtetyttä. Nyt kun kerroin, etten hyväksy kauppaa, myyjä ei vastaa viesteihin lainkaan.

Vierailija
11/23 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myin erään tuotteen, ja olin myynyt vastaavia jo paljon aiemminkin ja ostajat olivat olleet täysin tyytyväisiä. sitten osui kohdalle tosi tarkka ostaja, joka vaati et tuotteen olisi pitänyt olla täysin kulumaton ja melkein ilmainen..

no mun moka oli, että en kertonut tuotteesta kovin tarkkaan. kerroin vaan et paljon käytetty ja sen kyllä huomaa, et on kulumaa ja haaleaa tahraa ym. huomioin tämän myös hinnassa, eli laitoin hinnan aika lailla alemmaksi kuin vastaavissa muissa tuotteissa joita silloin oli myynnissä. ehdotin silloin myyjälle et voisin tiputtaa sit hintaa vielä pari euroa, kun hän kerran oli tyytymätön, mut tämähän ei tietenkään käynyt vaan hänen olisi pitänyt saada tuote ilmaiseksi.

päädyimme sitten koko kaupan purkuun.

kun sain tuotteen takaisin, niin kuvasin sen ihan joka puolelta ja laitoin tosi tarkalla kuvauksella uudelleen myyntiin, ja tuote meni kaupaksi heti. sen jälkeen lähetin vielä ostajalle lisäkuvia tuotteesta ja pyysin vahvistamaan kaupan niiden perusteella, ja hänen mielestään tuote oli hintaa vastaavassa kunnossa ja oli täysin tyytyväinen ostamaansa tuotteeseen.

eli tässä tapauksessa edellinen myyjä koiotti huiputtaa tuotteen itselleen ilmaiseksi.

Vierailija
12/23 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitkään kuluttajasuojat päde. Sieltä ostettaessa on oltava tarkka ja omalla riskillä pelaat. Palautteisiin tutustuminen antaa apuja huutaako vai eikö huuda.

Itsellä on kokemusta molempiin suuntiin: ostin uuden käyttämättömän tuotteen, 2 samalla kertaa. Ne olivat eri kokoisia ja toinen selvästi pesty ja käytetty, mutta ei loppuun käytetty. Myyjä ei edes myöntänyt enkä saanut mitään hyvitystä. Itseä harmitti, koska toinen oli itselle ja toinen samassa huudossa tullut "uusi" olis tarkoitus antaa lahjaksi, mutta en minä käytettyj lahjaksi anna.

Sitten taas itse olen hyvittänyt yhdestä juhlamekosta puolet,koska huutaja väitti siinä olevan ison mustetahran. Sitä en vieläkään usko, koska en ollut sellaista mekossa nähnyt, olin sen pessyt ja olin sen silittänyt ennen postitusta, joten silittäessäni olisin kyllä uskonut ison mustetahran huomaavani, jos sellainen siellä olisi ollut.

Sitten taas automaattisesti olen hyvittänyt tai laittanut jotain kaupanpäällisiä, jos pakatessani olen esim. paidassa huomannut jossain pienen tummentuman. Näissä tapauksissa olen aina saanut kiitosta.

Helpointa on sinun laittaa tuote uudelleen myyntiin ja kerro ne viat - joku sen voi silti ostaa ja käyttää.

Vierailija
13/23 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkiä roskiin vaan ja yritän unohtaa koko jutun. Ja muutaman kuukauden katumuspaussi huutikseen. Ja enää en edes vaatteita sieltä osta, korkeintaan jos lappu vielä kiinni.

Vierailija
14/23 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen huutaja joka yrittää huijata tuotteesta alennusta tai saada sen jopa ilmaiseksi? Eli väittää tuotteessa olevan jotain vikoja. Pitääkö myyjän sitten purkaa kauppa ja maksaa postikulutkin, eli ottaa takkiinsa postikulujen verran?

Eri asia tietysti jos tuotteessa oikeasti on jotain vikaa jota ei ole mainittu. Silloin minustakin on itsestäänselvää että kauppa pitää voida purkaa ta ainakin jotain hyvistystä antaa. Itselleni ei ole vielä näin käynyt mutta mitä tällaisessa tapauksessa pitäisi tehdä?

Vierailija
15/23 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millään tavalla kerrottu, eikä niitä huomannut kuvassa.

En ole edes mikään pikkutarkka, joten mistään nipottamisesta ei ole kyse.

Vaate on niin kauhtunut, etten itse todellakaan voi laittaa sitä myyntiin.

11

Vierailija
16/23 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja enää en edes vaatteita sieltä osta, korkeintaan jos lappu vielä kiinni.

Olen ostanut satoja kohteita 8 vuoden aikana huutiksesta, ja pari pommia mahtuu joukkoon. Yksi vaatepaketti oli pettymys, mutta koska hintakaan ei ollut kova niin en ruvennut enää jälkikäteen ruinaamaan alennusta. Olen oppinut että "yhden lapsen käyttämä siistikuntoinen" voi tarkoittaa mitä tahansa, joten nykyään ostan vain käyttämättömiä tai sitten myyjältä jolla on poikkeuksellisen hyvää palautetta.

Yksi lapsen paita oli kamala. Se oli aivan likainen ja haisi hirvittävältä, sellaiselta että iso märkä koira olisi nukkunut öitä sen päällä. Pesin kaksi kertaa ja tuuletin useita vuorokausia pakkasessa, sitten se alkoi tuoksua normaalilta (en ole edes erityisen herkkänenäinen). En kehdannut ottaa yhteyttä, ajattelin vaan että voi kamala jos jonkun lapsen KAIKKi vaatteet haisee tuolta.

Vierailija
17/23 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mun kohdalle ei ole sattunut kuin tuo yksi tapaus.. ja virheistähän oppii! tämän jälkeen olen kertonut joka tuotteesta monen valokuvan kera, ettei jää mitään epäselväksi. T: 12

sellainen huutaja joka yrittää huijata tuotteesta alennusta tai saada sen jopa ilmaiseksi? Eli väittää tuotteessa olevan jotain vikoja. Pitääkö myyjän sitten purkaa kauppa ja maksaa postikulutkin, eli ottaa takkiinsa postikulujen verran?

Eri asia tietysti jos tuotteessa oikeasti on jotain vikaa jota ei ole mainittu. Silloin minustakin on itsestäänselvää että kauppa pitää voida purkaa ta ainakin jotain hyvistystä antaa. Itselleni ei ole vielä näin käynyt mutta mitä tällaisessa tapauksessa pitäisi tehdä?

Vierailija
18/23 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vioista ei ole kerrottu, vaan myyty tuote hyvänä.

Pitää olla tarkempi!

Vierailija
19/23 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan huutiksessa kaikenlaisia myyjiä, halusin vain kertoa et on myös olemassa kaikenlaisia ostajia..

toiset osaa käydä kauppaa reilusti ja toiset ei.. terveisin 12

Vierailija
20/23 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odottaa että muutkin ovat rehellisiä.

Tarkistan aina ennen lähettämistä tuotteet.

Kerran huomasin, että puserossa oli pienen pieni reikä. Soitin ostajalle ja sanoin, että saa sen ilmaiseksi ( osti muitakin vaatteita) jos haluaa.

En myy mitään,mitä en itsekin pitäisi.

Vähänkin huonot tai kuluneet annan kaupan tekijäiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi