Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

thaimaanmatka varattu!!

Vierailija
25.03.2009 |

jihaaa....taas päästään nauttimaan sinne. Onko joku lähdössä ensi talvena? vuosi sitten oltiin viimeksi ja nyt on taas jotain mitä odottaa....

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olimme jokin aika sitten Krabilla, jota suosittelen lämpimästi. Hullaannuimme myös Thaimaahan. Ihana paikka!

Vierailija
2/19 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa on vain niin ihana, että sinne on pakko päästä aina uudelleen. Ruoka on ihanaa, merivesi lämmintä, ja maisemat mahtavia. Kentältä kun astuu ulos, tuntuu kuin saapuisi kotiin. Voisin hyvin kuvitella ostavani sieltä asunnon joskus vanhempana, ja viettäväni osan vuodesta siellä. Voin myös Mauritiusta suositella, joku tuossa aiemmin sanoin katsastavansa seuraavana sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinäkin on että Thaimaahan matkustavat ovat "henkisesti köyhiä"? Ovatko Kreikan kävijät tai Brasiliassa lomailevat sitten jotenkin älykkäämpiä tai henkisesti rikkaampia???

Ihanaahan se on kun on jotain mitä odottaa! Meilläkin juuri ensi talven matkan suunnittelu meneillään, tosin Thaimaahan ei nyt olla lähdössä kun kuopus on vasta vuoden vanha. Vähän lähemmäs nyt mutta kyllä sinnekin taas muutaman vuoden päästä mennään. Olen kolmesti ollut ja tykkään kovasti!

Vierailija
4/19 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain Thaimaan matkaa kuin Ruotsin risteilytä tai Kanarian reissua. Ihmiset, joiden elämänsisältö, tulee ilmastoatuhoavasta reissaamisesta ovat vastenmielisiä. He ovat ihmisiä, jotka eivät lue lehtiä, eivätkä käy kirjastossa. Elämä on niin köyhää, että ainoa keino löytää siihen sisältöä on lähteä jonnekin Thaimaahan.

Vierailija
5/19 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa sitten että mikä siinä niin kismittää että ap iloitsee tulevasta lomastaan? Ja mitä tuohon 14 kommenttiin tulee, niin kyllä minä ainakin (kuten miehenikin) luemme ja käymme kirjastossa. Ja teemme monia muitakin asioita, esim mökkeilemme ja liikumme paljon luonnossa ihan täällä kotimaassa. Ja kuitenkin tykkäämme myös käydä kerran vuodessa lämpimässä. Mitenköhän nämä asiat edes liittyvät toisiinsa???

t:13

Vierailija
6/19 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole kokenut elämääni henkisesti köyhäksi vielä tähän päivään mennessä. Silti odotan aina kovasti jokaista ulkomaan matkaa, minkä teemme. Kun on kaiken muun ajan kotona, eikä ole mitään mökkejä tai mummoloita, mihin menisi, niin kyllä sitä vain kummasti kaipaa elämäänsä muutakin kuin arkea.

Vierailija
7/19 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekologisempi tapa lomailla.

Vierailija
8/19 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi kun haluamme nauttia kesäsäästä, lämmöstä ja auringosta. Sitä ei Suomessa juurikaan voi harrastaa. Miksi käyttää lomansa johonkin mistä ei pidä? Minä en pidä värjöttelystä kylmässä kesässä. 16

Vierailija
9/19 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua oikeasti hirvittää, miten jotkut voivat tuhota ilmastoa lentelemällä huvikseen kaukomaille ainakin kerran vuodessa. Tekisi minunkin mieleni lennellä sinne tänne, mutta tulevaisuutemme takia teen sen kerran viidessä vuodessa ja Euroopan alueella.

Vierailija
10/19 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa kateelliset huutelee :/

Mökki ja thaimaan matka on 2 pikkasen eri asiaa, tietysti jos ette ole käyneet ette voi siitä mitään tietääkään... Kypsykää te siellä mökeillänne.

Minä olen itse innokas matkustaja, mutta nyt on niin pieniä lapsia ettei raaski lähteä. Thaimaa on koluttu ja Dubai (aivan ihku) seuraavaksi Mexiko..

Vierailija
11/19 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä ympäristöä voi tuhota muutenkin kuin lentämällä... ;) Eipä mielestäni siitä kannata syytellä,kyllä ne syyt syvemmällä ovat...itse en omista autoa, mutta lennän aika usein. Kompensoin sitä kierrättämällä ja käyttämällä julkista liikennettä. Kaikkeahan se ei toki korvaa, mutta osan.

Ihmettelen vaan, miksi tänne kannattaa edes tulla leijumaan jostain ulkomaanmatkasta, tai miksi siihen on jollain tarve? Esim. itse matkustelen noin 5 x vuosi; juuri tulin tammikuussa 2 vkon kaukolomalta, 2 vkon kuluttua lähden Thaimaahan, syksyllä vielä 2x USAaan...enkä leiju siitä millään palstalla, ;) Ainoan kerran mainitsin siitä nyt, ja pointtina siis se, että varmasti monet matkustelevat enemmän kuin toiset, so what vaikka joku menee kerran vuodessa etelään? :D Niin menevät monet muutkin - jopa viidesti! ;) (ja varmaan monet vieläkin enemmän, tosin silloin saa olla jo aika paljon lomaa ellei ole työmatkoja... ;) )

Vierailija
12/19 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on reissu tieodssa. Kaikki kun eivät pysty reissaamaan neljää kertaa vuodessa tai edes joka vuosi, niin onhan se sitten hienoa, kun pääsee matkalle. Ihmeellinen ajattelutapa, kun lomasta tai matkasta ei saa iloita. Jokaisella meistä ne ilonaiheet ovat erilaisia, toinen iloitsee Thaimaan-matkasta ja toinen siitä, että saa juoda kahvikupillisen kerrankin rauhassa. Kuka sinä olet sanomaan, mistä saa leijua ja mistä ei?

Ap:lle rentouttavaa lomaa, matkustaminen on ihanaa! Itse matkustelen niin kotimaassa, Euroopassa kuin kaukomatkoillakin ja aina se lähdön tunnelma ja lomafiilis on huikea. Ja sitten on kiva palata kotiin ja järkätä matkakumppaneiden kanssa iltoja, joissa kokataan reissumaan ruokaa ja katsotaan kuvia ja videoita, mitä on tullut matkalta kuvattua. Piristää etenkin kylminä talvi-iltoina :)

Vierailija
13/19 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottamisesta. Lukisit vaikka tai jotain (siis sen seiskan lisäksi).

Vierailija
14/19 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on unelmapaikka.. teillä tulee niin ihanaa. ketä lähtee ja kauanko olette? muistakaa ottaa paljon hoitoja, manikyyrejä ja hierontaa.

Vierailija
15/19 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos kakkonen vähän kateellinen ja katketa tai jotain?! :)

Minne päin olette ap menossa?

Meillä on poika vielä niin pieni (11kk) ettei varmaan pariin vuoteen vielä uskalleta noin kauas matkustaa... Ollaan oltu Bangkokissa, Cha am'issa, Hua Hinissä ja Koh Talulla. On siellä kaunista, lämmintä ja mukavaa :) Ihanaa lomanodotusta!

Vierailija
16/19 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein testasin - TIESIN että joku tyyliin 2 ja 5 vastaa, on hassua kyllä kun toisia ottaa noin päähän että pitää aina jotain negatiivista kommentoida. Olen käynyt siellä 4 kertaa ja rakastan sitä maata, ruokaa, kulttuuria ja VARMA lämpö on. Minä odotan matkaa joo, ja se on joka euron väärti. Teinitkin odottavat sitä innolla, ja meillä oli viimeksi oikein mukavia hetkiä olla yhdessä, jutella mitä monesti kotona ei kerkeä arjen kiireessä. Siellä on PAKKO relata ja vain olla, nauttia maisemasta ja luonnosta. Ihanaa.

Vierailija
17/19 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuopus silloin 6v, oli 4v kun kävi ekan kerran. Joo, en ottaisi niin pientä vielä sinne. Ollaan 3 kertaa phuketissa oltu ja kerran bangkok-rayong. 3 kertaa ollaan käyty ilman lapsia. 7 henkeä ja 9000e. Kyllä on rahaa mutta on sen väärttiä. Ja niin kuin sanoin joskus että kaverin pojalla maksaa 3500e vuodessa jääkiekkotreenit / kausimaksut. Että mihin sit vertaa...

Vierailija
18/19 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juntit menee Thaimaahan...vai pitäisikö sanoa ThaimaaSEEN :)

Vierailija
19/19 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli kyllä mukava, aurinkoinen loma :) Kaksi kertaa Phuketissa käyneenä täytyy todeta, että seuraavaksi kun Thaimaahan mennään, niin täytyy valita jokin toinen kohde, Phuket on nyt nähty. Välissä katsastetaan Meksiko tai Mauritius.