Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi hitto mun kaveri on patologinen valehtelija

Vierailija
25.03.2009 |

nyt on jutut ylikuumenneet niin ettei se pysy itsekkään enää perässä mitä se puhuu.

Miksi joku ihminen haluaa käyttää valtavasti energiaa vain valehteluun?

Ihan turhia asioita kaikki eikä pitäis valehdella. Mua ällöttää yli kaiken kaikki turhaan heitetty aika kun valehtelijaa en kyllä enää kattele.

Miksi oi miksi joku valehtelisi mitä söi tänään tai onko joku ollut vahtimassa lapsia tai muuta yhtä tyhjänpäiväistä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks "kalajuttujen" kertoja kaveri. eli siis joka lauseella "kalat" isonee ja levenee.

Vierailija
2/7 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmänä uskoin kaikki jutut ja vasta nyt on alaknut selviämään ettei ne ihan tosia ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyy vain yhdenlaisen elämäntyylin,eli sellaisen jossa ukko elättää perhettä ja akka on kotona eikä kertakaikkiaan saa himoita mitään muuta kuin paskavaipan vaihtoa. Mieluusti vielä käyttää kaiken energian mitättömän ukkonsa ylistykseen.

Miksi tätä tapahtuu, tiedätkö sen? En minäkään.

Vierailija
4/7 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveria puhumalla sitä paskaa. Naurettavinta on se että se tajuaa että tiedän ja silmät kirkkaana vääntää sitä vain vaikka istun hiljaa ja katson. Sopertelee ja selittää.

ap

Vierailija
5/7 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo ties millaisia tarinoita joista varmaan 70% on keksittyä. Alkuun kans uskoin, mut nykyään menee jo niin utopistisiksi etten edes jaksa kuunnella kuin toisella korvalla.

Vierailija
6/7 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli valehtelija kaverina.mut ei oo enää ku sanoi suorat sävelet tost valehtelusta.

Vierailija
7/7 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko enää mitään mitä sanoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi