VASTATKAA te joiden BMI on /on ollut 30-35
Oletko tuntenut itsesi normaalipainoiseksi(kun katsot peiliin)vastenmielisen lihavaksi vai kenties muodokkaaksi?
mitkä ovat/olivat rinnan,vyötärön ja lantion mitat?
Itse olen BMI 34 ja tunnen itseni lähinnä hieman ylipainoikseksi,muodokkaaksi
mitat 110-81-118
Kommentit (11)
Kellään ei kyllä ole vyötärönympärys 81 cm jos bmi on 34.
bmi varmaan 30 ennen laihduttamista, mutten tainnut sitä sillon laskea. mutta ainkin tosi lähellä.
Ja pakko sanoa, että vaikka siihen oloon tottuu, eikä pidä sitä minään, niin sitten kun on laihduttanut on olon muutos tosi selkeä.
Sitä jaksaa paremmin, kun ei ole koko ajan sitä kilomäärää kannettavana. Esimerkiksi lenkkeily kävi mulla polviin ja nilkkoihin, vaikka muuten oliskin jaksanut hyvin, ja se hyvin jaksaminenkin on paljon helpompi nyt.
En ollut varsin onneton ylipainoisena, ja ihan tyytyväinen ulkonäköönkin, mutta terveyspuoli sai innostumaan. Että jos se kiinostaa sinua, voin vannoa, että olo ihmetyttää sitten laihdutuksen jälkeen. Kokeile vaikka kaupassa nostaa kuutta puolen kilon voipakettia kerralla. Se on jo kolme kiloa, ja aika painava satsi. Ei esim. 10kg pudotus voi olla tuntumatta olossa.
ja tunnen itseni lähinnä ihrakasaksi....
Jos BMI on vähän yli 25 niin silloin olo tuntuu vielä suht normaalilta mutta sen jälkeen olo on kyllä lähinnä makkaramainen ja ihrainen ja peilistä näkyy makkarakasa...
vyötäröä ja muita en halua edes mitata.
Mulla nyt bmi 33 ja välttelen peiliin katsomista. Tunnen oloni laivaksi, ihrakasaksi ja kuvottavaksi hyllyväksi läjäksi.
Mittoja en ole ottanut aikoihin, ne on varmaan jotain kahden metrin luokkaa. Pituutta 166cm ja painoa siis 92kg.
ja tunnen itseni hiukan ylipainoiseksi
mitat 109/97/119
mitat 109/97/119
Mittasin itseni, 100/92/101, ja bmi on 25,6.
Näin juuri viikolla yhden naisen, jolla oli aika siro ylävartalo, täysin normaalipainoisen näköinen, mutta reidet ja lantio ihan hillitön. Todella paksut reidet siis, eli painoa oli varmasti runsaasti.
Itselläni on normaali lantio, ja reidet, mutta pömppömaha ja isot löllörinnat, ja näytän todella lihavalta, ja toki olenkin ylipainoinen, vaikka en sentään tuota bmi 30 täytä.
Näin juuri viikolla yhden naisen, jolla oli aika siro ylävartalo, täysin normaalipainoisen näköinen, mutta reidet ja lantio ihan hillitön. Todella paksut reidet siis, eli painoa oli varmasti runsaasti.
.
Pelkästä ylävartalon kuvasta ei kukaan ikinä arvaisi, että mun BMI on 39 tjsp. Kasvot, kaula, hartiat, rinnat, vyötärö..siihen asti ihan vain lievästi ylipainoisen ihmisen näköinen. Mutta sitten kun tulee lantio ja siitä alaspäin.. HUH HUH. Mulle mahtuu M/L kokoinen paita, mutta housut on oltava jo usealla x:llä varustettuja kokoja.. =0/ Mulle ei mahdu edes mitkään saappaat jalkaan, kun pohkeet on niin paksut.
mitat 109/97/119
Mittasin itseni, 100/92/101, ja bmi on 25,6.
mitat 109/97/119
Eihän BMI:si mitenkään voi olla 46???
t. BMI 40, mitat paljon isommat
enkä koskaan saanut ostaa kaupasta niitä vaatteita, mitä halusin. Nyt painan 59kg ja pituutta on 150cm ja olen sinut itseni kanssa, tunnen olevani "oikea minä." Ja lisäksi olen löytänyt rakkaan harrastuksen itselleni ja ruokailu ei ole enäää mässäämistä. Mutta tää on vain minun vaatimaton mielipiteeni.