Lue keskustelun säännöt.
Siinä jäisi jokunen hoitotäti työttömäksi
25.03.2009 |
Lasten ja aikuisten suhde vain täsmäisi paremmin.
Kommentit (22)
varhaiskasvatuskerhoihin. Useissa kunnissa nämä jo toimivat ja varmasti niitä lisättäisiin, jos tuo rajaus päivähoitoon toteutuisi. Näihin kerhoihin siirtyvät "ylimääräiset" päivähoidosta. Itsekin työskentelen tällaisessa kerhossa nykyisin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että jos subjektiivinen päivähoito-oikeus poistetaan niin ei ne ryhmäkoot siitä mihinkään pienene. ainoa keino puuttua päiväkodin oloihin olisi muokata ph-lakia jossa on määrätty nuo aikuinen/lapsi suhdeluvut. jos virikelapset nyt katoaisivat päiväkodeista niin ryhmiä yhdistettäisiin ja varmaan myös päiväkoteja suljettaisiin. ainoastaan näin saataisiin ne miljoonien eurojen säästöt.