Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lehtiä tykkäät lukea?

24.03.2009 |

Onko arjen vastapainona hömppälehdet vai tykkäätkö lukea hieman vakavamielisempiä lehtiä. Luetko salaa viikkolehdet kavereilla ja tilaat kotiin jotain "hienompaa". Vai keskittyykö lukeminen vauva aiheisiin lehtiin?

Olen itse viime aikoina tutustunut aika paljon erilaisiin lehtiin, kun olen matkustellut jonkin verran enempi ja kentältä tulee aina napattua ne halvimmat lehdet eli lähinnä ne varmasti ovat näitä "juorulehtiä", mitä on helppo lukea koneessa.

Viimeisin mihin tutustuin on Hot new lehti, jossa oli yllättävän paljon lukemista, näyttää kyllä kannen perusteella aivan täysin joltain "seiskalta", mutta ei sisällä ollenkaan tuota juoruosastoa tai onhan siellä myös sitä, mutta enimmäkseen sisältönä on kirjoitukset muodista, erilaisista tyyleistä aina vanhan vaatteen tuunaukseen ja annetaan siellä edullisen budjetin vinkkejä (Kate Winsletin tyyli). Sitten ihan kelpo juttuja, siis pidempiä juttuja löyty paljonkin.

Yllätti positiivisesti, kun oletin lukevani pelkkiä mainoksia (niitä on kyllä tässäkin aika paljon) ja juoruja. Tv-lehti oli myös kiva lisä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehti olikin nimeltään Hot now :)

Tuossa linkki viel kanteen;

[http://www.lehtiapaja.fi/Aller/Hot+Now/?gclid=C...|http://www.lehtiapaj…]

Vierailija
2/3 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä luetuin lehti on Maaseudun Tulevaisuus. Sen rinnalla mahdottoman hyvänä kakkosena on Country Living, jota julkaisee British Edition.

Luonnollisesti meille tulee Meidän Perhe ja isäntä rakastaa Kodinrakentajaa.

MikroBitti tulee myös tilattuna, samoin Villivarsa ja Novitan käsityölehti.

Lisäksi postiluukusta tipahtaa Pirkka, Yhteishyvä ja Me-lehti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin Kuvalehti, Kotiliesi, ET, Maalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi