Uskaltaako kosmetologille mennä? Mitä hyötyä siitä on?
Olen just 30v täyttänyt ja yhtäkkiä iho on alkanut kovasti rasvoittua ja etenkin nenään on ilmestynyt mustapäitä jne. Joku ihme murkkukausi vissiin palannut takaisin:D Tai joku hormonihäiriö..:/
En ole koskaan käynyt kosmetologilla ja mietityttää, että uskaltaisko mennä. Mulla on hyvin valkoinen ja herkkä iho ja arpia syntyy todella helposti. Pelkään, että jos menen kosmetologille niin se "puristelee" epäpuhtauksia mun ihosta niin kovalla kädellä, että jää kauheat arvet ihoon. Onko tällanen mahdollista??
Entä punoittaako, onko ruman näköinen yms. ensalkuun iho tollasen kunnon syväpuhdistuksen jälkeen? Mietin vaan, että uskaltasko esim edellisenä päivänä ennen juhlia mennä vaiko lykätä juhlien jälkeen?
Kiitos, jos joku osaa auttaa:)
Kommentit (8)
ota vaikka joku ultraäänipuhdistus + pintapuhdistus, se tekee vaan hyvä ihollesi, naama voi punoittaa muutaman minuutin, ei yleensä sen kauempaa.
Huolellisen ihonpuhdistuksen jälkeen iho ei kyllä heti kättelyssä näytä mitenkään kauniilta. Onhan siinä kuitenkin "sorkittu" näppyjä ym. En siis ehkä menisi esim. jotain juhlia edeltävänä päivänä käsittelyyn, vaikka tuskinpa iho enää vuorokauden päästä käsittelystä on kovinkaan paha. Parempi kuitenkin ottaa varman päälle, kun ei ole aiempaa kokemusta!
Minulle ei ole ikinä jäänyt mitään lopullisia arpia tai jälkiä kosmetologin käsittelyjen jälkeen. Kyllä he ovat alansa ammattilaisia ja osaavat huolehtia, että hoito sovitetaan jokaiselle asiakkalle sopivaksi. Ja ainahan voit ennen hoitoa kertoa, että ihosi on herkkä arpeutumaan, niin sitten asia on ainakin varmasti tiedossa.
No vaikka ne mustapäät pois ottaa niin kyllä ne helposti palaa takaisin niihin samoihin ihohuokosiin.Mitäpä jos kokeilit Ella Bachen ns.mustapää voidetta?Sitä käytetään kuuriluontoisesti parin päivän välein ongelma alueilla ja se poistaa mustapäistä ne hapettuneet päät (sen mustan osan).En muista mikä sen voiteen nimi on mutta kovasti sitä on kehuttu.Muistaakseni kauppoihin on juuri tullut samanlainen tuote,helvempi mutta laadusta en tiedä.
Mene ihmeessä kosmetogille,se osaa auttaa sinua oikeiden tuotteiden valinnoissa.
mainokseen. Muistaako joku sen nimen? Tai onko joku jo kokeillut sitä?
ei ole markettituote, sitä myydään vain hoitoloissa.
Ihonpuhdistuksessa kannattaa käydä säännöllisesti, jos on rasvoittumaan taipuvainen ja epäpuhdas iho. Yhtä tärkeää on sitten kunnon kotipuhdistus ja hyvät aineet. Kosetologin suorittamasta puhdistuksesta ei jää arpia, arvet syntyvät siitä kun itse repii ihoaan. Ennen juhlia ei pidä mennä puhdistukseen, käy ainakin viikkoa ennen. Ultraäänipuhdistukset eivät ole mistään kotoisin, parasta on manuaalinen kosmetologin tekemä puhdistus. Itse olen käynyt parikuymppisestä kosmetologilla ihonpuhdistuksessa. Teini-ikä ja oma puristelu jätti arpia, mutta olen saanut niitä hoidettua pois. Nyt nelikymppisenä ihon on parempi kuin koskaan.
en tarkoittanutkaan juuri tuota ella-bache tuotetta, vaan sitä ehkä vähän vastaavaa tuotetta, jota myydään marketeissa ja josta mainoksia olen nähnyt. Mutta voi tosiaan olla ihan halpa ja huono kopiokin..
ei missään nimessä päivää tai paria ennen, iho yleensä kukkii pari pvää puhdistuksen jälkeen.
Olisin erittäin kiitollinen tiedoista! Alkaa tämä iho-ongelma tosissaan ottaa päähän ja kaipaisin siihen jonkinlaista helpotusta, pelottaa vaan mennä kosmetologille..