Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisunaiset 23.3.

24.03.2009 |

Hiljaista on listalla nykyään. No minä kuitenkin ilmoittelen eilisiä tuloksiani. Tulos oli 90,1kg eli hitaasti menee alaspäin. Ne kilot mitä tuli viidessä viikossa niin niitten tiputtaminen on vienyt nyt jo aikaa kohta kolme kuukautta. Tulos olis ollut vähän parempi ehkä, mutta meillä kävi vieraita ja tuli syötyä normaalia enemmän kaikkea hyvää. Eilen sitten vetäsin suklaatakin joten saas nähdä mitkä lukemat on viikon päästä.

Tsemppiä kaikille.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen huono kirjoittamaan. Taas on tsemppi päällä pari viikkoa on ollut "uskonpuutetta" tähän touhuun kun tosi vähän tippuu, mutta nyt huomasin vaatteista että ovat paljon löysempiä kuin ennen eli "pienentynyt" olen enemmän kuin vaaka kertoo koska urheilen aika paljon! Se on vaan ärsyttävää kun sitä vaaàn lukemaa kuitenkin kyttää enemmän...

Kertokaahan taas millä ohjelmalla laihdutatte? itse olen seilannut tässä paninonvartijoiden pisteillä ja välillä vähähiilarisella (south beach) dietillä en siis atkinsilla,koska se ei taida voin ja kerman osalta sopia kovin hyvin verenpainetautiselle:)

Nyt täytyy mennä kun tyttö 8v "pakottaa" mut lenkille kanssaan....

TSemppiä kaikille ja tulkaahan kertomaan kuulumisia vaikka motivaatio olisikin kateissa. Kevät tulee kovaa vauhtia ja nyt viimeistään on aika tehdä jotain!!

2/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja punnitukset tulee vaan kertoiltua!

Mutta koitan parantaa taas tapani ja kirjoitella ihan kommenttien kera, mutta nyt en jaksa, kun oon ihan naatti.

Meillä keskari oli eilen korkeessa kuumeessa, joten oon ollut pari päivää muksujen kanssa kotona..eilinen ei mennyt syömisten puolesta ihan nappiin, mutta tää päivä on mennyt taas vallan mainiosti..itse asiassa en oo muuten merkannut tänään pisteitä, mutta luulen, että kirkkaasti jäätiin alle pisteiden, koska mitään en oo mässäillyt ja syönytkin vaan aamupalan, päivällisen ja iltapalan, jotka kaikki oli keveitä.Tänään en oo ehtinyt miettimäänkään nälkää ja syömisiä, sillä oon ollut tosi reipas ja tein oikein suursiivouksen puunaten perussiivouksen lisäks kaappien ovet, ikkunat, lamput, seinät yms. ja vaihdoin myös petivaatteet, jonne meinaankin nyt tän jälkeen pujahtaa saunan raikkaana :o)..niin hyvä fiilis, kun koti kiiltää taas hetken ;o)!!

Nyt ei muuta, kun kaikille kovasti tsemppiä ja mukavaa viikkoa!!

köris

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau mikä siivoustsemppi sulla on ollut päällä :) Mistäköhän mä saisin moisen piristysruiskeen.

Vierailija
4/9 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän vaan oppia syödä järkevämmin ja lasken kaloreita tuolla kiloklubin sivuilla. Hidasta vaan on tää puuha. Pitäis saada turbonappi jostain ja päästä lenkille useammin.

Vierailija
5/9 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun syömiset on ihan jostain tällä hetkellä. On tullut sitten syötyä aika lailla kaikkea ja paljon. Jos huomenna saisi palattua taas ruotuun. Liikuntaa olen kyllä edelleen harrastanut päivittäin pari tuntia ja on muuten sen mukana ruokahalukin kasvanut. Kun vaan osaisi tai onnistuisi katsomaan vielä vähän tai oikeastaan paljon tarkemmin mitä sinne suuhun laittaa. Tänään on mennyt sitten suklaata ja jäätelöä, ei hyvä.

Vierailija
6/9 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hiljaista tosiaan on. Alkaa vähän näyttää siltä, että meidän ennen niin aktiivinen lista hiljenee ihan kokonaan. Harmi jos niin käy. Itse yritän kuitenkin sinnitellä näitä kiloja alaspäin vaikka tää onkin hankalaa puuhaa.

Aurinkoisia päiviä kaikille ja tsemppiä taisteluun kilojen ja grammojen kanssa.

Vierailija
7/9 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allakka minä ainakin vielä ihan tosissani yritän taistella näitä kiloja pois:) nyt oli vaihteeksi pudotusta, paino tänä aamuna 84kg tasan... Syönyt olen kevyesti ja liikkunut ahkerasti, mutta kyllä on hidasta!!

Tulkaahan kertomaan kuulumisia

8/9 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt koko viikko sairasteltu ja jatkuu senkun vaan..lapset 40asteen kuumeessa ja ootellaan, että koska iskee meihin vanhuksiin..olo on itselläkin puolikuntoinen jo valmiiksi niin mitähän se on sitten, jos (ja kun) kuume iskee päälle :( !!

Laihis ollut taka-alalla liki koko viikon, en oo merkannut pisteitä enkä oikeastaan katsonut tippaakaan mitä suuhunikaan laitan , mutta kun tää sairastelu nyt helppais niin oon taas täysillä laihiksessa kiinni..toivottavasti pian!

Kaikille mukavaa viikonloppua!!

köris

Vierailija
9/9 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on vaan joku hiljaisempi kausi, näitä on ollut ennenkin, mutta ainakin tähän asti porukka on aina jossain vaiheessa taas aktivoitunut!

Mistä tulee mieleen kamala ajatus, että mä olen ollut sisunaisissa ihan alusta asti -montako vuotta sitten tää perustettiin? -Ja edelleen pudottelen niitä samoja kiloja!!! No (teko-) syyksi kyllä sanon, että on mulla ollut tässä pari raskauttakin...että seli seli...

Mutta siis, tästä se taas lähtee, pirpana on kuukauden vanha, ja rouvan on aika ryhdistäytyä! Perjantaina en muistanut käydä punnitsemassa, mutta koska mulla on jämähtänyt paino tähän 91 kiloon, niin olkooon se virallinen aloituspaino.

Kevättä kohden naiset, hurjasti tarmoa kaikille, ja pikaista paranemista sairastuneille!

Chicky

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi