Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä saatte tosi hyvän ja helpon kinkkukiusauksen ohjeen!

Vierailija
23.03.2009 |

Suikaloitua perunaa ja sipulia 1 kg (meillä suoraan kaupan pakastealtaasta), lapinsavun kinkkusuikaleita 500g, 5 dl 3-juuston ruokakermaa, johon sekoitetaan reilusti kuivattu persiljaa, oreganoa, paprikajauhetta, ripaus mustapippuria ja loraus ketsuppia.

Kaikki sekaisin vuokaa ja uuniin noin 30-45min.

Tämä 3-juuston creme ja lievästi savustettu kinkku teki ruuasta ilmeisesti erityisen hyvää, koska aikaisemmin en ole saanut näin hyvää makua ruokaan.

Näin isosta satsista miellä syödään ainakin 2 päivää + tulee annos tai pari pakkaseenkin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan tuota kermaa vielä kokeillut mutta täytyypä tehdä siitä joku kiusaus:)

Vierailija
2/8 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhtia tavaraa...meillä käytetään enintään 2dl kermaa kiloon perunoita ja loraus maitoa, tulee jopa parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen siitä usein keiton mihin tulee savuhärkää, purjoa, perunasuikaleita ja koskenlaskijaa.. nam

Vierailija
4/8 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin pastasalaatin kanssa, kun sekoittaa siihen mausteet ja kaataa sopivan määrän keitetyn ja jäähdytetyn pastan sekaan. Antaa maustua jääkaapissa n. 1/2 h , ja sitten mukaan vihanneksia + rapeaa salaattia maun mukaan ja vaikka kuutioitua broileria, tonnikalaa tai kinkkua. Kaikki vaan sekaisin, eikä edes erillistä salaattikastiketta tarvita.

Lisukkeeksi patonkia (ja lasi viiniä), niin se on siinä.

Vierailija
5/8 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiin kinkkukiusauksen päälle vähän niin kuin mak.laatikossa. Ja lorauksella tarkoitan n. 1 rkl, joten ei se paljon edes maustu.

Ja sille, joka kauhisteli kerman määrää, tässähän on vain 7% rasvaa ja lasten aivot tarvitsee tutkitusti rasvaa...Eikä aikuisillekaan tee pahaa, kun muistaa kohtuullisen annoskoon ja syö tunnollisesti puolet lautasellista kasviksia.

Vierailija
6/8 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pussia pirkan juustokerma pottuja

1 pussi pirkka kinkku tai pizza suikaleita.

ripaus suolaa ja mustapippuria ( ja/tai valkopippuria)

Pottujen ohjeessa muistaakseni valmistusaika 50min, mutta itse olen pitänyt uunissa kyllä kauemmin, ehkä n. 1½h max ja asteita 200.

Ja TOSI helppoa on:)

Vierailija
7/8 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pussia pirkan juustokerma pottuja

1 pussi pirkka kinkku tai pizza suikaleita.

ripaus suolaa ja mustapippuria ( ja/tai valkopippuria)

Pottujen ohjeessa muistaakseni valmistusaika 50min, mutta itse olen pitänyt uunissa kyllä kauemmin, ehkä n. 1½h max ja asteita 200.

Ja TOSI helppoa on:)

Vierailija
8/8 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi toimia kiusauksessa, en ole kokeillut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä