Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia lasten toiminta-, musiikki-, taide- tms. terapioista?

Vierailija
23.03.2009 |

.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko ollut hyötyä, vai muuten vain lapsi avautuisi itsestäänkin tämmöisessä toiminnassa. Ehkä terapia on meille vain todiste siitä, että lapsi on normaali, olosuhteet nykyisin vain väärät ADHD-lapsille ja muille vähänkin poikkeaville päiväkodeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä