Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia lasten toiminta-, musiikki-, taide- tms. terapioista?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
En tiedä onko ollut hyötyä, vai muuten vain lapsi avautuisi itsestäänkin tämmöisessä toiminnassa. Ehkä terapia on meille vain todiste siitä, että lapsi on normaali, olosuhteet nykyisin vain väärät ADHD-lapsille ja muille vähänkin poikkeaville päiväkodeissa.