Tuosta paskomisketjusta! Ja pyyhkimisestä, siis ettekö te muka enää pyyhi ollenkaan?
Siis tietenkin minäkin suihkin käsisuihkulla paskottuani, mutta pyyhin myös. Eihän ne paskot nyt pelkällä suihkulla lähde! Vai alatteko myös oikein jynssäämään siinä samalla?
Kommentit (20)
tämän jälkeen pesen kädet huolella kynsiharjan kanssa ja käytän käsidesiä.
Jos vain pyyhkisin niin mulle kyllä jää epämiellyttävä olo =hajut, kutina jne.
Mä millään käsisuihkulla lotraa. Paperilla pärjännyt 30 vuotta ja pärjää vastasuudessakin. Sitäpaitsi vanhainkodissa on sitten ämmät jotka pyyhkivät perseen ihan puolesta.
Entäs miten varmistatte että myös päiväkodissa pestaan tenavan pylly kakan jälkeen. Ja kaikissa kouluissa ei taida olla käsisuihkua vessassa, mites sitten toimitaan?
Eikä muuten taida olla käsisuihkuja miesten vessoissa, miten pärjäätte ukkojenne kanssa kun he vain paperilla pyyhkivät?
mieleen käsisuihkulla pestä, paperi on riittänyt oikein mainiosti aina!
pyyhkiä paperilla, sitten pestä, varnuuden vuoksi vielä hangata paperilla ja vaikka ruiskasta käsidesiä perään. Sen jälkeen suihkaus kukkaistuoksua kankkuun, niin kukaan ei arvaakaan, että sinäkin tyhjennät suolesi muiden tapaan.
Olen siirtynyt tähän tapaan siksi että paperia kuluu paljon vähemmän ja takapuolen iho tuppaa ärtymään runsaasta paperin hinkkaamisesta. Ja kyllä se puhtaaksi lähtee kun kunnon paineella suihkii!
Olen siirtynyt tähän tapaan siksi että paperia kuluu paljon vähemmän ja takapuolen iho tuppaa ärtymään runsaasta paperin hinkkaamisesta. Ja kyllä se puhtaaksi lähtee kun kunnon paineella suihkii!
Ja lapset kyllä oppii sen perseenpesun vielä myöhemminkin. Pesimme kun olivat pieniä pytylläkin ja nyt selviävät pyyhkimisellä kunnes oppivat käsipesun.
Töissä on suihku, mutta yleisissä vessoissa tarvii harvemmin asialla käydä (onneksi).
käsisuihkun suihkuosan bakteerimäärää niin kotona kuin vieraissa. Paljon terveellisempää on käyttää pelkkää paperia pyyhintään. Ei tartu muiden pöpöt.
Olen siirtynyt tähän tapaan siksi että paperia kuluu paljon vähemmän
käsisuihkun suihkuosan bakteerimäärää niin kotona kuin vieraissa. Paljon terveellisempää on käyttää pelkkää paperia pyyhintään. Ei tartu muiden pöpöt.
vikaa jos paska on niin tahmeaa että tarvii muuta kuin paperia. Kerran päivässähän käydään suihkussa missä voi peräaukkonsa puhdistaa. Ei ihme että kutisee jos aina pesee, kyllähän se iho kuivuu jatkuvasta pesemisestä ja ihon normaaliflora häipyy suojaamasta bakteereilta..
vikaa jos paska on niin tahmeaa että tarvii muuta kuin paperia. Kerran päivässähän käydään suihkussa missä voi peräaukkonsa puhdistaa. Ei ihme että kutisee jos aina pesee, kyllähän se iho kuivuu jatkuvasta pesemisestä ja ihon normaaliflora häipyy suojaamasta bakteereilta..
Käy suihkussa kerran päivässä ja valittaa kuivumisesta =D
pestä käsisuihkulla ja kädellä, kiitos pukamien. Pukamien ympärille jää ulostetta vaikka kuinka hankaa ja sitten kun on hangat tarpeeksi on pukamat kipeet.
Joten suihkutus ja kädellä pesu, sitten käsien hyvä peseminen.
että on hauskaa lukea tätä ketjua :)
Ihan sairasta mutta pakko kai tässä on kantaa kortensa kekoon ja kertoa, että minä kostutan paperia, koska siten saa peppureiän ympäryksineen hellävaraisesti kunnolla puhtaaksi eikä tarvii sen suihkun kanssa lotrata.
sitten kakkapökäleet saa tippua sen päälle(ettei vesi roisku takapuoleen)
Sitten kuivapyyhintä
Sitten kostutetulla paperilla pyyhintä
Sitten kuivalla paperilla kuivaus
Pytynveto ja käsien pesu,lopuksi suihkaus Freshiä ettei jää hajuhaittoja wc:n
Jäikö kysyttävää/kommentoitavaa?
Mä millään käsisuihkulla lotraa. Paperilla pärjännyt 30 vuotta ja pärjää vastasuudessakin. Sitäpaitsi vanhainkodissa on sitten ämmät jotka pyyhkivät perseen ihan puolesta.