mun mielestä ihmiset, jotka ei juo kahvia
Kommentit (31)
kun jollekulle on pakko olla just pussiteetä ja toiselle teenlehtiä ja vittu kolmannelle jotain luomu-mustaa teetä. Kaapissa sit varalla monta pakettia moskaa jota en ikimaailmassa itse joisi...
Kahvi on kahvia ja se kelpaa kahvinjuojalle ilman ehtoja...
Teenjuojat ei ees osaa kokata kahvia, aina tulee pahaa.
Minun mielestäni outoja ovat ihmiset, jotka paskovat kylpyammeeseen. Makunsa kullakin.
lällyksi tai oudoksi määritelty sen perusteella, etten juo kahvia :D:D
Itse asiassa, minä määrittelisin jokseenkin oudoksi ihmisen, joka määrittelee toisia ihmisiä tuolaisten asioiden perusteella.
Kiitos makeista nauruista!
Juovat pahaa juomaa. Toiset yrittää peittää sitä pahaa makua maidolla ja sokerilla, mutta eihän se hyväksi muutu.
Miksi juoda pahaa juomaa? Ja ei voi aloittaa päivää, jos ei saa kahvia ja voi herranjestas jos kahvi ei olekaan tippunut, kun on kahviauon aika.
Kyllä limppari tai mehu sentään msistuu hyvälle.
kerrankin Espanjalaisen hostellin yleisen kylppärin ammeessa kellu paska edellisen kävijän jäljiltä!! Oliks vähän outoa porukkaa sielläkin...
on HYVÄÄ KAHVIA!
Hankkikaa kunnon automaattinen espressokone, joka jauhaa samalla pavut.
Kahvi on ihana elämän eliksiiri ja maistuu hyvältä. Tykkään kyllä myös teestä, mutta se on kyllä pahaa ilman sokeria tai hunajaa. Kahvini juon mustana.
Muuten päivällä teetä.
Mikä se musta sitten tekee?
Wanabe lällyn?
vaikkakin mun mielestä suomalaisessa kulttuurissa jossain määrin kuuluu jopa hyviin tapoihin osata sillointällöin se kupillinen juoda kun jossain tarjotaan..
eri tee lajikkeita/juomia. Vesi kelpaa.
En juo kahvia ja teenkin kanssa olen melkoisen nirso. Juon vain mustaa teetä ilman mitään ylimääräisiä aromeja. Mielummin olen kuitenkin outo kuin sairas. Kahvi ei vain sovi vatsalleni, enkä ole siitä yhtään pahoillani, sillä en edes pidä kahvin mausta.
mehut ja limpparit on läskien juomia!
Nyt en enää kun olen alkanut juomaan kahvia viimeiset 4 vuotta. Omasta mielestäni en ole muuttunut ihmisenä millään tavalla kahvin juonnin aloittamisen jälkeen.
En kyllä tunne ketään räväkkää teen juojaa,kaikki ovat sellaisia hiljaisia hissukoita!
En juo kahvia, enkä yleensä teetäkään. Kylässä käy ihan vesi, joten en ole kovin vaikea...
Ok, voin olla monen mielestä outo. Lällyä minusta ei saa tekemälläkään, vaan olen pikemminkin sen vastakohta.
olen varmaankin sitten huippuouto : ) En juo kahvia, en alkoholia ja teetäkin tosi harvoin.
En kahvia, en teetä enkä kaakaotakaan. Kahvi on ihan helvetin pahaa ja mä en sitä juo vaikka kuinka tarjotaan. Voin juoda vettakin.
jotka juovat jotain kolmospaahtoa ovat outoja ja lällyjä. Vitospaahto on kahvia, muut kuravettä.