Onko teillä ollut aivan selvä tunne tulevan lapsen sukupuolesta? Miten kävi?
Mä olen nyt rv:lla 16, ja alusta asti olen ollut ihan varma että poika se on. En tiedä miksi tunne on niin vahva. Oikeasti yllätyn, jos ultrassa näkyykin tyttö. Aivan sama mulle tosin, että kumpi sieltä tulee, ei sillä.
Kommentit (18)
myöhemmin mummini ennusti mahani perusteella että tyttö on tulossa, ultrassa näkyi tyttö. Ja tyttö tuli :-)
olin varma, että poika tulee. Ja poikahan sieltä tuli.
alusta asti että poika sieltä tulee. Ja tuli :)
Ultrassa ei näkynyt sukupuolta.
Oli niin kookas, tyttö tuli! :) Toisesta olin aivan varma että poika tulee, raskaus oli niin erilainen ja poika myös tuli.
Poikahan sieltä tuli. Toinen raskaus oli aivan presiis ensimmäisen kopio ja olin ihan varma että tulee toinen poika. Tyttö tuli.
mulla oli "tyttöolo" alusta asti, myös mieheni ja isäni olivat sitä mieltä että tyttö tulee
myöhemmin mummini ennusti mahani perusteella että tyttö on tulossa, ultrassa näkyi tyttö. Ja tyttö tuli :-)
olin aina ennen raskauttani ollut sitä mieltä etten osaisi olla tytön äiti, vaan haluaisin ennemmin pojan. Mutta kun alusta asti oli sellainen olo että tyttö sieltä on tulossa ja se tuntui vieläpä täysin oikealta niin olisin yllättynyt jos vauva olisi ollut poika.
Silti edelleenkään meidän tyttö ei käytä röyhelöitä (en osta), en osaa leikkia nukeilla jne. Mieluiten tulen mukaan leikkeihin jos pelataan (lautapelejä, jalkapalloa, salibandya jne.), liikutaan, rakennellaan legoilla. Mutta nukkeleikit ja kaikki muut tyttömäiset leikit hoitaa tyttö yksinänsä (tai houkuttelee isänsä leikkikaveriksi, heh).
olen ollut aivan varma siitä että tiedän kumpaa sukupuolta vauva on. Molemmilla kerroilla meni pieleen.
ja poikia on molemmat. Toinen tosin vielä masussa, mutta ultra vahvisti sen minkä jo tiesin :)
Poika syntyi.
Tokan plussatestin jälkeen ihan tyttö olo. Se myös myöhemmin pariin otteeseen tytöksi ultrassa todettiin. Tyttö syntyi.
Tuntui, että on oikein sellaista tyttöenergiaa, jee.. Tyttö tuli.
Toisen aikaan olin varma, että on poika. Raskaus oli erilainen ja muutenkin vaan oli sellainen olo. Tyttö tuli. :-) Tosin eri luonteinen kuin ensimmäinen.
Olin jo ylpeä intuitiokyvyistäni, meillä nämä tiedetään.
Sen jälkeen en ole uskonut mihinkään tuntemuksiin, enkä kenenkään, uskon, että se on tuuria vain, että arvaus sattuu oikein. Nyt odotan kolmatta ja ei ole mitään oloa, koska en usko enää noihin. :-) Enkä halua tietää ultrassa edelleenkään, minusta on mukava jättää yllätys syntymähetkeen. Huvitti jälkeen päin, miten varma olin tuntemuksistani sekä ekassa että tokassa ja huomasin, että arvausta vain.
Tutullani oli vahva poikaolo, tyttö tuli
mutta tokassa olin aika varma että poika. Ja poikahan se olikin.
Työkaverini oli minun ekassa raskaudessa varma että saan tytön ja tokassa pojan, ja niin se sitten menikin.
tama siis pian plussaamisen jalkee. Tytto tuli :)
ja samalla aavistanut jo tulevan lapsen sukupuolenkin. Ja paikkansa on pitänyt joka kerta. Mielenkiintoista sekin, että kolmessa keskenmenoon päättyneessä raskaudessa minulla ei ole ollut mitään aavistusta sen enempää raskaudesta kuin lapsen sukupuolestakaan. Eli kun menkat on olleet reilusti myöhässä, olen tehnyt testin ja "ihmetellyt" plussaa, yleensä km onkin tullut heti seuraavana päivänä... ihme juttu.
Odottelen nyt neljättä, pojaksi ajattelen tämän vauvan, ultrassa yritettiin kovasti nähdä sukupuolta mutta vauva pisti jalat ristiin eikä näyttänyt mitään.
en osaa selittää miten mutta niin vaan on.
Kolmatta kertaa raskaana ja ultra taas kertoi muille sen minkä mä olin tienny jo pitkään :)
Ekalla kerralla odotimme poikaa ja poika tuli. Nimistä pähkäilimme vain poika-nimiä, lisäksi äitini puhui koko ajan pojasta. Poika tuli.
Tokalla kerralla minulla oli vahva tunne, että kyseessä on tyttö. En miettinyt pojalle nimiä ollenkaan vain tyttö-nimiä. Ultra vahvisti, että kyseessä on tyttö. Lisäksi aavistin, ettei toinen raskaus kestä laskettuun päivään, tyttö syntyi viikon etuajassa.
ja yllätys oli (minulle) suuri kun ultrassa sanottiin että tyttö on tulossa. No, sattuuhan näitä ultraajillekin, poika tuli :)