Mitä ajatella kimppajutuista/suhteestamme tässä tilanteessa?
Meillä on mieheni kanssa ollut aina todella hyvä ja molempia tyydyttävä seksielämä. Olemme molemmat hyvin aktiivisia ja ehkä keskivertoa avarakatseisempia.
Jaamme seksiin liittyen myös yhteisiä todella monenlaisia fantasioita, jotka ovat piristäneet seksielämäämme jo pitkään, esim. ryhmäseksistä. Olemme myös molemmat hieman bi-henkisiä. Olemme kuitenkin puhuneet, että käytännössä emme voisi ryhmäseksiä luultavasti kokeilla, koska olisimme todennäköisesti toisistamme liian mustasukkaisia ja siitä voisi olla huonoja seurauksia. Olemme molemmat ilmaisseet saman mielipiteen, tosin minä sanoin sen ääneen ensin.
Nyt kuitenkin keskusteluissamme kävi ilmi, että mieheni on aiemmassa suhteesaan kokeillut parinvaihtoa joitakin kertoja. Nyt en tiedä, miten voisin ajatella asioista tästä teenpäin, koska mulle tuli siitä jotenkin huonot fiilikset. En osaa selittää ehkä kovin selkeästi, mutta tavallaan olen mustasukkainen siitä että joku muu suhde on tarjonnut hänelle jotain mitä minä en ole pystynyt/pysty tarjoamaan, lisäksi hämmästelen hänen ajatusmaailmaansa koska minun mielipiteeni on se että "normaali"suhteessa parin jakaminen näin konkreettisesti tuntuisi aina jotenkin edes vähän pahalta. Lisäksi olen nyt huolissani siitä, jos mieheni oli kuitenkin toiveillut tuon olevan mahdollista meidänkin suhteessamme. Voiko hän siis olla tyytyväinen ja maksimaalisen kiihottunut aina jatkossa pelkästään minun kanssani, kun on kerran aiemmin saanut useampaakin naista kerralla. Sekin on musta nyt jotenkin vastenmielinen ajatus, että on halunnut työntää vehkeensä johonkin muuhun kuin omaan kumppaniinsa.
Olemme puhuneet asiasta ja näistä oloistani avoimesti. Mieheni vastaus on että ei ole aiemmassa suhteessa tuntenut näin suurta rakkautta toista kohtaan, ja on siksi pystynyt kokeilemaan tuollaista ilman sen kummempia huonoja fiiliksiä. Hän myös sanoo että ei ehkä kestäisi samasta syystä tuollaista kokeilua minun kanssani eikä sitä siis enää haluaisikaan.
Miten pääsen tästä eteenpäin etten myrkytä ihanaa seksielämäämme huonoilla fiiliksilläni, kun en saa asiaa pois mielestäni. Lisäksi yhteisiltä fantasioiltamme tuntui menevän pohja ja maku, koska aiemmin kuvittelin että ne ovat miehellenikin kokeilemattomia asioita... Surettaa. Ja surettaa sekin että olen aina ollut itsekin kiinostunut kokeilemaan ryhmäseksiä, mutta selvisi näiden ajatusten myötä että en pystyisi siihen joten se haave on kai haudattava. Vaikka ajatus kiihottaa suunnattomasti, lähes itkettää kun tuntuu niin pahalta ajatella että joku muu saisi mieheltäni ihanaa seksiä.
Kommentoikaa jotain mikä veisi ajatuksiani selkeämpään suuntaan..?
hillitsen mustasukkaisuuttani sillä, että en hanki tietooni yksityiskohtia, jotka satuttavat. Kumppanin entiset suhteet ja se seksi mitä hän on harrastanut ei siis varsinaisesti ole tiedossani enkä haluakaan niistä tietää. Keskustelut ovat meilläkin avoimia, mutta lähinnä yleisellä mielipidetasolla.
Miehelläsi on ollut elämää ennen sinua ja niissä suhteissa on pelattu erilaisin säännöin. Et voi mielessäsi jäädä jauhamaan näitä - se ei hyödytä sinua mitenkään ja kerää mahdollisesti välillenne kaunaa.
Jos fantasiasi on nyt pilalla, keksikää uusi. Varmasti löytyy sellaisiakin juttuja mitä kumppanisi ei ole kokenut muiden kanssa. Voit kyllä myös alkuun myös miehelle sanoa, että et halua tietää tarkempia yksityiskohtia hänen aiemmasta seksielämästäään.
Koska itse olen aina ajatellut mieheni olevan varsin kokenut mies, olen yrittänyt keksiä mitä mielikuvituksellisimpia tapoja miellyttää häntä. On itse asiassa aika palkitsevaa sitten jälkeenpäin tietää, että olin hänelle ensimmäinen nainen, joka kokeili jotain juttua.