Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolen vuoden pihtaamisen

Vierailija
12.05.2007 |

jälkeen sain eilen mieheltäni aivan uskomatonta kyytiä.. Saunareissulla mies vain ykskaks komensi mut makuulle lauteille ja nuoli mulle elämääkin isomman orgasmin. Aina mies on sen homman osannut, mutta pihtaa silti välillä kuukausikaupalla. Eipä loppunut meno siihen vaan saunan jälkeen sain vielä lisää kyytiä makkarin puolella ja olohuoneessa ja keittiössä... huhhuh, että vieläkin paikat hellänä ja pää pyörryksissä. Olin niin kiimoissani koko session ajan (jota kesti yli kaksi tuntia), että suorastaan valuin reisille ja mieskin yltyi suomalaisen miehen juroudestaan huolimatta ylistämään mun pimpsaani maailman täydellisimmäksi ja tuli itsekin kolme kertaa!!!

Tämä kaikki voi olla toisilla ihan tavallista seksielämää, mutta meidän hiljaiselossa jotain aivan uutta ja erilaista. Juma, että elämä tuntuu taas elämisen arvoiselta ja mieskin alkoi kiinnostaa aivan uudella tavalla:))

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtäkkiä sitten noin intoutuu.. Mutta hyä tietysti, että olette tyytyväisiä. Kunhan ei tule taas uutta taukoa..

t. asiahan ei minulle lainkaan kuulu, mutta...

Vierailija
2/4 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoito on lempannu äijän ja panetus kohdistuu nyt vanhaan rouvaan. hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahdosta moinen tauko?

Vierailija
4/4 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän toi puolvuotta viel oo mikään tauko,meillä puoltoistavuotta.......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän