Sain potkut yt-neuvoteluiden seurauksena
Nyt hain paikkaa johon tarvitsee nimetä 3 suosittelijaa. Kysyin lähimmältä työkaverilta (hänkin sai potkut), että voinko laittaa siihen hänen nimensä, niin tämä vastasi että et voi, sillä hänellä on tapana sanoa valehtelematta ja suoraan mielipiteensä jos häneltä kysytään!
Mulle ei ole koskaan huomautettu työni tuloksesta, päinvastoin olen saanut siitä paljon kiitoksia, että kuinka hyvin hoidan työni. MItähän tällä työkaverilla on minua vastaan?
Kommentit (6)
mutta itse en laittaisi kolleegaa suosittelijaksi. Jotenkin suosittelijan pitäisi olla työnantajan edustaja (esim. esimies) tai sitten jollain tavalla muuten ansioitunut henkilö. En tarkoita, etteikö kollegakin voisi olla ansioitunut, mutta yleensä suositteluilla ei käsittääkseni haeta sitä, että kaverit puolin ja toisin suosittelisivat toisiaan.
niin kannattaa käyttää mahdollisen edellisen työpaikan esimiestä. Nykyistä ei kannata käyttää, jos haluaa pitää työnhaun salassa.
minullakin muutama työkaveri jotka varmaankin ovat työnantajasta aivan ok mutta työkaverina sanoisin että onnettomia. Valittavat milloin mistäkin ja töihin keskittyminen on mitä on. Haahuilevat sinne tänne ja et koskaan voi olla varma tuleeko homma hoidettua loppuun asti. Työnanatja ei tuota välttämättä ole huomannut koska porukassa useampi uurastaja ja hommat tulevat lopulta kyllä tehtyä vaikka sitten meidän muiden toimesta. Kuten aiemmin joku kirjoittikin niin suosittelijana on aina kyllä esimies.
Eli aika moni luulee olevansa parempi kuin oikeasti onkaan.
Jostain syystä työkavereihin ja heidän paremmuuteensa ei uskota ollenkaan samassa suhteessa...
... veikkaan, että hakee samaa työpaikkaa. Tai on katkera, ettei ole vielä itse saanut työpaikkaa tms.
M
Mieheni kertoi juuri, että kun haastatteli yhteen työpaikkaan hakijoita, mukana oli sekä yksi ihminen, joka oli nimennyt esimiehensä suosittelijaksi, että tämä suosittelija.