Voiko ns. ennakkoluuloinen ja ns. kokenut ihminen olla ystäviä?
Toinen on siis asunut vuosia ulkomailla ja toinen ei ole koskaan käynyt missään
ja molempien mielipiteet poikkeaa toisistaan siten että toista voi jopa sanoa rasistiksi, lukee näitä "Uhattuja" ja uskoo (haluaa uskoa) joka sanan mitä niissä on. Tämä ennakkoluuloinen tapaus haluaisi kovasti kaveerata, toinen ei taas usko sellaisen suhteen olevan tyydyttävä kummallekkaan loppu peleissä..
Mitäs tuumaatte?
Kommentit (4)
ja vakuutella että minä olen oikeassa. Siis PELKISTÄEN lyhyesti rasisti ja ei-rasisti eivät voi olla ystäviä.
palaamme samaan asiaan, hän ei hyväksy toisenlaisia ihmisiä ja toisenlaista
ajattelua, vain omansa.
Se riipii minua ja tuntuu välilä etten haluaisi olla missään tekemisissä koska hänen yrittää väkisellä tunkea mielipiteitään jotka kuulostavat minusta välillä suorastaan häriintyneen ihmisen kiihkoilulta.
Mutta jos yritän ottaa välimatkaa, hän lähettelee tekstareita ja meilaa ja pyytelee kyllän kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan tai sitten pyytää kaveriaan soittamaan minulle ym.
ap.
ap.
Eikä ole edes kokematon tai naiivi, vaan ihan röyhkeästi rasisti. Meillä ei voi olla ikinä ystävyyttä tämän naisen kanssa, mutta pinnallinen kaverisuhde on (yhteisiä ystäviä). Minä jätän kertomatta hänelle omat ajatukseni, ja toivon, että hänkin pitää suunsa supussa näistä jutuista mun seurassani. Tietää kyllä mielipiteeni.
Jospa se ns ennakkoluuloinen vaikka avartaisi käsityksiään ns kokeneen ystävän vaikutuksesta? Kokeilemattahan et voi tietää millainen suhteesta muodostuu. Muista että ihminen on oppivainen ja kehittyvä olento!