Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi petät kumppaniasi? Seksinkö vuoksi vai haetko jännitystä elämääsi?

Vierailija
23.03.2009 |

Mikä saa ihmisen pitämään sivusuhdetta vuosia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen sen niin....Seksi on tärkeä osa elämässä ja jos se kotona on huonoa kai sitä hakee sitten muualta.N40

Vierailija
2/15 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pettämiseen.. useimmiten näissä tapauksissa parisuhteesta puuttuu läheisyyttä - tai toinen kokee ettei saa rittävästi läheisyyttä- tai seksuaaliset halut eivät kohtaa, vaikka parisuhteessa menisi hyvin eikä ole mitään riitoja. Asiasta kannattaa oman kumppanin kanssa puhua. Ei ole mikään häpeä puhua tarpeista vaikka menisi hyvin. Hyvään parisuhteeseen kuuluu toisen huomioiminen ja pitkässä parisuhteessa voi joskus jotkut itsestään selvät asiat unohtua. Pitää muistaa että me kaikki olemme eläimiä pohjiltamme ja jokaisella on tietty määrä tarpeita.

Nainen 31 V.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli monta suhdetta ja jatkuvaa vipinää suhteemme ajan. Minä sain lopulta tarpeekseni ja menin vieraisiin. Ja oikein urakalla meninkin;)

Mies rupesi sen jälkeen suhteeseen toisen naisen kanssa kostaakseen minulle. Eli käytti sitä toista kostonsa välineenä.

Okei, kumpikin sai mitä halusi ja liittomme jatkuu edelleen paljon parempana kuin koskaan. Ilman pettämistä, siitä sai molemmat tarpeekseen. Seksi meillä on aina toiminut loistavasti ja toimii edelleen.

Vierailija
4/15 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vastaajista mainitsi läheisyyden puutteen. Lisäisin vielä puolison välinpitämtöömyyden ja itsekkyyden sängyssä. Minä olen ottanut asian aina silloin tällöin puheeksi enkä vain muutaman kerran kuluneiden pitkälti yli 10 vuoden aikana, mutta mies ei vain välitä.

Mies sanoo, ettei kaipaa hellyyttä tai intohimoa sänkyyn, silti hän haluaa minua melkeinpä päivittäin. Minä tunnen itseni tätä nykyä kerta toisensa jälkeen raiskatuksi.

Olen alkanut katsoa muita miehiä "sillä silmällä" ja löytänytkin aivan ihania lämpimiä ihmisiä. Ehkä eroan ensiksi ja toivon sittemmin löytäväni herkemmän ihmisen kumppanikseni. Tai sitten löytyy samanlaisessa tilanteessa oleva mies ja voimme tavata silloin tällöin ja antaa toinen toisillemme avioliitoistamme puuttuvan hellyyden.

Näin sanon minä, joka olen ollut koko elämäni sitä mieltä, että uskollisuus ja solidaarisuus puolisoa kohtaan on kaunein ja suurin hyve.

Vierailija
5/15 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtelua seksiin. Ja etsin samalla sopivaa kolmatta pyörää.

Vierailija
6/15 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä mielestäni yleisin syy puuttui miltei joka vastauksesta. Poikien/naisten illat, risteilyt, työmatkat, jne...

Välttämättä ei tarvita "syytä" pettämiseen ollenkaan, niin vain käy, uskoisin.

Vierailija
7/15 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tapahtuisi jännityksen ja ihastumisen ihanan tunteen takia. Uusi, omiin mieltymyksiin sopiva ihminen vain on niin mielettömän kiehtova ja se fiilis, kun odottaa kosketusta ja koskettaa on jotain käsittämätöntä. Ja vieraan (ja edelleen miellyttävän, kiehtovan jne) ihmisen osoittama ihailu on imartelevaa.

Tuo on jotain, mitä oma tuttu mies ei pysty tarjoamaan. Toki vakisuhteessa on sitten paljon sellaisia hyviä puolia, joita uudessa suhteessa ei ole. Ja intohimoakin on, vaikka eri tavalla kuin ensihuumassa. Ja tiedän, että huuma on katoavaa ja että minulla on niin hyvä ja sopiva mies, että paremman löytäminen on epätodennäköistä. Siksi en petä, mutta tunnistan tuon halun aika usein.

Vierailija
8/15 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jotain, mitä oma tuttu mies ei pysty tarjoamaan. Toki vakisuhteessa on sitten paljon sellaisia hyviä puolia, joita uudessa suhteessa ei ole. Ja intohimoakin on, vaikka eri tavalla kuin ensihuumassa. Ja tiedän, että huuma on katoavaa ja että minulla on niin hyvä ja sopiva mies, että paremman löytäminen on epätodennäköistä. Siksi en petä, mutta tunnistan tuon halun aika usein.

Vierailija
9/15 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää että tietääkö miehesi ja miten olet päätynyt etsimään kolmatta pyörää? Miehesi on siis ainakin jollain tavalla mukana asiassa. Meillä on ollut aika paljon asia esillä, itsellä ei vain ole ollut vielä uskallusta lähteä toiminnan linjalle. Itseasiassa tuossa ei välttämättä edes ole pettämistä, varsinkaan jos miehesi on hyväksynyt ajatuksen kolmannesta pyörästä. Mutta kerro hieman taustoja...

Vierailija
10/15 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä mielestäni yleisin syy puuttui miltei joka vastauksesta. Poikien/naisten illat, risteilyt, työmatkat, jne...

Välttämättä ei tarvita "syytä" pettämiseen ollenkaan, niin vain käy, uskoisin.

Ihminen ei petä edes sopivan tilaisuuden tullen, ellei hän ole jo ennalta antanut siihen itselleen lupaa.

Mutta jos houkutukselle antaa mielessään ensin pikkusormen ja vähitellen enemmän, niin silloin on tosipaikan tullen vaikea vastustaa kiusausta.

Jos ei halua pettää, pitää osata pysähtyä jo alkumetreillä.

Vierailija
11/15 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on hyvä, jos puhuminen auttaa. Minä yritin puhua toistakymmentä vuotta. Ei auttanut. Ja kun sitten olin valmis lähtemään suhteesta (siis ilman sivusuhdetta) mieheni olisi halunut alkaa puhua. Ja uskoin, että hän haluaa alkaa ottaa myös minut huomioon. Ja minun tunteeni. Ja tarpeeni.

Ei muuten onnistu. Sillä sen jälkeen, kun päätin jäädä ja antaa suhteellemme uuden mahdollisuuden, kaikki muuttui alta aikayksikön entiseksi.

Joten tässäpä taas seistään ja mietitään, olisiko ollut parempi lähteä jo samantien tai ainakin hankkia sivusuhde.

Vierailija
12/15 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen kanssa minulla on sivusuhde.

Rakastan myös puolisoani ja meillä on kaikki asiat hyvin.

Vierailija
13/15 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies tietää, alunperin se oli oikeastaan hänen ajatuksensa. Suhteemme on kestänyt jo yli 20 vuotta onnellisena, joskin melko vapaamielisenä : ) Tämä kolmas on ollut yhteinen fantasiamme jo pitkään, tarkoitus kokeilla sekä naista että miestä kolmantena. Mulla on tässä asiassa valinnan vapaus.

Vierailija
14/15 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..syynä on läheisyyden puute vaimolta ja hänen itsekkyytensä seksissä. SIis tässä järjestyksessä.

Tilaisuus ei sitä tee, tilaisuuksia olisi ollut vuosien mittaan vaikka kuinka, en ole ollenkaan ruma mies.

Lopulta tein vaan sellaisen päätöksen, että tämä ei voi olla vaan tässä...

..että haluan elämältäni enemmän... Mutta eroaminenkaan ei oikein olisi ratkaisu...

-Mika-

Vierailija
15/15 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen vaihtelua kotiseksiin ja jännitystä elämään. Elämäni ehkä parasta seksiä oon saanut suhteelta, jota jatkunut kohta kolme vuotta. Hänen kanssaan kehtaan tehdä asioita, joita kotona konservatiivisen miehen kanssa ei voi tehdä. Suhde tähän mieheen on vähän kyllä hiipumassa, oon nimittäin ollut loukkaantunut häneen, koska hän välinpitämätön mua kohtaan. Mulla enemmän tunteet pelissä, valitettavasti. Nyt yritän pärjätä ilman häntä ja sitä seksiä. Sen vuoksi haluisin löytää uuden seksisuhteen, ihan vaan pelkän seksin vuoksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme