Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ulkomaisia verkkokauppoja?

Vierailija
23.03.2009 |

Oisko jollain antaa vinkkejä ulkomaisiin postimyyntiyrityksiin? Ajattelin lähinnä sellaisia, jotka ovat vastaavia kuin hobby hall, ellos yms.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita? Aikuisille? Lapsille?

Vierailija
2/4 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuossa tilaillut kaikkia elektroniikka ulkomailta ja saanut todella paljon halvemmalla kuin, mitä ois suomesta ostanu. Tuli mieleen, että saiskohan sitä itekin kodinsisustukseen halvemmalla tavaraa ulkomailta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elektroniikassa postikulut monesti edullisia, kun ei välttämättä paina paljoa.

Tosin joissakin nettikaupoissa mielestäni myydään tuotteita, jotka ei välttämättä läpäisisi suomalaista tuotetarkastusta. lähetetään aasiasta yksittäistuotteina tullin läpi, niin ei haittaa, vaikka jokin jäisikin tulliin kiinni, kun suurin osa menee läpi. jos lähettää kontillisen ja kontti jää kiinni, menettää paljon tavaraa. itse siis olen tilailut jotain elektroniikkaa ja ollut joltakin osin hieman pettynyt laatuun. toisaalta jos jos ostaa merkkituotteen, joka on aito, niin sit varmaan voi kannattaa. itse ajattelin turvavyöistuimen hankkimista saksalaisesta http://www.mytoys.net/ kaupasta, mutta tulin hommanneeksi kuitenkin suomalaisesta kaupasta, kun sopiva tuli vastaan. On ainakin helpompi reklamoida, jos takuuaikana pulmaa.

Onnea nettikauppoihin!

M

Vierailija
4/4 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita:

www.boden.co.uk (aikuisille, lapsille)

www.dpam.fr (lapsille)

www.petitbateau.com (lahinna lapsille)

Kirjoja, DVD:itä, leluja, nykyään kai lähes kaikkea:

www.amazon.de

www.amazon.co.uk (huom: hinnat ovat punnissa)

Lastentarvikkeita:

www.walz.de

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi