ulkomaisia verkkokauppoja?
Oisko jollain antaa vinkkejä ulkomaisiin postimyyntiyrityksiin? Ajattelin lähinnä sellaisia, jotka ovat vastaavia kuin hobby hall, ellos yms.
Kommentit (4)
Mies tuossa tilaillut kaikkia elektroniikka ulkomailta ja saanut todella paljon halvemmalla kuin, mitä ois suomesta ostanu. Tuli mieleen, että saiskohan sitä itekin kodinsisustukseen halvemmalla tavaraa ulkomailta.
Elektroniikassa postikulut monesti edullisia, kun ei välttämättä paina paljoa.
Tosin joissakin nettikaupoissa mielestäni myydään tuotteita, jotka ei välttämättä läpäisisi suomalaista tuotetarkastusta. lähetetään aasiasta yksittäistuotteina tullin läpi, niin ei haittaa, vaikka jokin jäisikin tulliin kiinni, kun suurin osa menee läpi. jos lähettää kontillisen ja kontti jää kiinni, menettää paljon tavaraa. itse siis olen tilailut jotain elektroniikkaa ja ollut joltakin osin hieman pettynyt laatuun. toisaalta jos jos ostaa merkkituotteen, joka on aito, niin sit varmaan voi kannattaa. itse ajattelin turvavyöistuimen hankkimista saksalaisesta http://www.mytoys.net/ kaupasta, mutta tulin hommanneeksi kuitenkin suomalaisesta kaupasta, kun sopiva tuli vastaan. On ainakin helpompi reklamoida, jos takuuaikana pulmaa.
Onnea nettikauppoihin!
M
Vaatteita:
www.boden.co.uk (aikuisille, lapsille)
www.dpam.fr (lapsille)
www.petitbateau.com (lahinna lapsille)
Kirjoja, DVD:itä, leluja, nykyään kai lähes kaikkea:
www.amazon.de
www.amazon.co.uk (huom: hinnat ovat punnissa)
Lastentarvikkeita:
www.walz.de
Vaatteita? Aikuisille? Lapsille?