Mikä ihme on etupillu?
Tuossa yhdessä ketjussa mietitään, onko pissan suunnan näyttäjänä pillun muoto. Voi ei; olenko ehtinyt kasvaa näinkin aikuiseksi tietämättä, mikä on etupillu ja toisaalta, mikä on takapillu.
Kertokaa minulle, mistä on kyse, ja mitä muuta hyvää/huonoa näistä pillun muodoista on odotettavissa kuin se, mihin suuntaan pissa suihkuaa!
Onko niillä esim. mitään tekemistä nautinnon tason kanssa?
Tai synnyttämuisen helppouden/vaikeuden?
Tai nautinnon antamisen kanssa?
Kommentit (26)
No tuossa vastauksessa on ainakin viitettä sille, että mulla on etupillu, sillä kun sheivaan itseni, on edestäpäin selkeästi nähtävänä häpyhuulet aivan kuin tarjottimella. Hieman olen tätä häpeillytkin.
Mitäköhän miehet sanotte siis siihen, että nuo huulet törröttävät siinä edessä?
Takaapäin nainti on silti herkkua niin miehelle kuin minullekin, mutta totta on, että paremman nautinnon saavuttamiseksi tulee nosteltua pyllyä ylöspäin - onkohan sillä jotain yhteyttä tuohon etuiseen pilluun, mietinpä vaan.
Takaapäin nainti voi olla ihan hyvää oli sitten etu tai takapillu, se riippuu ihan siitä miten sitä pillua osaa antaa. Tässä naisen notkeus ja kehon hallinta on aika tärkeää. Etupillu yhdistettynä lyhyeen kaluun ja ns. jäykkäselkäiseen naiseen voi aiheuttaa vaikeuksia takaapäin laittaessa. Erot on kyllä suuria. Notkea takapillu nainen voi pyllistää niin että pimppa osoittaa suunnilleen kattoon ja tosi kankea etupillu nainen pääsee parhaimmillaankin siihen että pimppa osoittaa lattiaan päin. Yritä sitä sitten veivata takaapäin..
M
...voi tehdä vertailua. Niissä kun usein on naisella koko alakerta levällään. Joillakin on emättimen aukko ihan lähellä peräreikää ja toisilla paljon edempänä. Joskus saa oikein tarkkaan katsoa että vedelläänkö siinä ykköseen vai kakkoseen kun ovat joillakuilla niin lähekkäin.
Mielestäni etu/takapilluisuus on emättimen aukon ja itse emättimen suuntaan liittyvä juttu. Virtsasuihkun suunta ei tähän liity.
Etupilluisella reikä on kauempana peräreiästä ja emätin kallistuneena peräsulota kohti. Takapilluisella reikä on lähempänä peräaukkoa ja emätin suuntaa kohti napaa. Naimisen kannalta se vaikuttaa optimaalisiin vartaloiden asentoihin ja työntöjen suuntiin mutta kummallekin pillutyypille hyvät asennot kyllä löytyvät.
...olla sellainen etupillu ?? Mulla on kulli sellainen 17cm, ja takaapäin todella vaikea naida, ei pysy sisällä, ei sitten millään. Ulos tulee, että ploksahtaa, koko ajan pitää kädellä pitää kiinni.
tai sitten on pökkelö mallinen selkä jota se ei saa kaarelle. Taipuuko selkä notkolle vai onko ylöspäin kaarella tai suorassa? Jos taipuu hyvin notkolle ja siitä huolimatta on vaikeuksia takaa päin niin on aikamoinen etupillu.
käännelkääs sitä naistanne eriasentoihin niin huomaatte etä myös se pillu ,menee eriasentoihin
ja siks toiseks ei se pissa pillusta tule jos ette ole huomannu on vaan olemassa erilaisia pilluja ja erinäkösiä kyllä se tavara taittuu vaikka mihin asentoon kun vaan pyllistää tai levittää
on vittu kasvanut suuhusi jo. Puheesi ovat niin ällöttäviä saatanan lesbo narsisti.
tarttis tulla kuuraamaan suusi juuriharjalla ja mäntysuovalla.
keskustelu ei niin vakavasta aiheesta. Ilolla luen. t. Akateeminen keskipilluinen nainen
mun mielestä siistitty pimpero on jees, vaikka terveysintoilijat sanookin, että kalju
pimppa on alttiimpi pöpöille,..mutta asiaan,.mä kiihotun. kun näen tiukkoihin fark-
kuihin, nahkahousuihin jne, pukeutuneen naisen, jolla on turpeat häpyhuulet ja ne
korostuu housujen alta.
mutta sanoppa kumpi on parempi ns. napakulli (yleisesti lyhytkasvuisia) vai riippakulli
johtuen sijainnista ym. tekijöistä on huomattavasti kehittyneempi, kuin napakulli.
Itselläni on riippakulli ja ajoittain tuumailen, että olis helpompaa elää napakullin kans-
sa.
(perustelut: ei voi pitää tiukkoja housuja, kun SE luikertelee sinne tänne, uimahal-
lissa aiheutuu tiettyjä hymähdyksiä jne....siksi tykkäänkin adidas-verkkareista ja vieroksun pukujuhlia....HYVÄÄ JOULUA
Olen huomannut, että lyhytmunaisilla miehillä on hankalaa työntyä sisääni lähetyssaarnaajassa. Lisäksi olen saanut todella paljon kehuja takaa päin panijoilta. Ilmeisesti olen takapilluinen. Kusi tulee myös sohlaamalla.
No eiköhän ne parit aina löydä toisensa ja saa lepsia tehtyä oli värkit javehkeet millaset tahansa,muutenhan oltas kuoltu sukupuuttoon JO?
Tajusin sen vasta kun hän oli ajellut karvansa ja olin hänestä pari alastonkuvaa sägyssä makaamssa kuvannut. Niin oli edessä, että kun oli polvet yhdessä, näkyi vilä paljasta välilihaa ja sitten se vittu vasta alkoi. Ei oikein onnistunut takaapäin. Yli kymmenen vuotta olitiin ykissä, sitten hän kyllästyi minuun. Oli aika seksuaalinen, tavattiinkin siten, että yksien oiskelijapikkujoulujen jälkeen mentiin hänen käpilleen naimaan. No homma jatkui sitten keväällä ja jossain maaliskuuun tienoilla ehdotteli suhteen vakinaistamista. Syykin oli: kun me naitiin ensimmäisen kerran hän oli 19 vuotias kiltin näköinen opiskelijatyttö, kotoisin maakunnasta. Ja mut valittiin siksi, että hän oli nainut ennen minua 57 miestä ja mulla oli ollu suurin kalu siihen saakka. Niinmpä hän halusi pysyvää panosuhdetta. Ja jos tkei yhdessä asuessa mieli, niin ei tarvinnut paljoa kysellä, aina oli valmiina.
Etupillusta on etua esimerkiksi, jos mies haluaa yhtäkkiä räplätä naisensa pillua. Tällöin etupillu on helposti käden ulottuvilla eikä jää istuessakaan perseen alla ja reisien väliin kovin paljon. Olen monesti räplännyt naiseni pillua elokuvateatterissa ja autossa. Käy erittäin luontevasti.
Ei asialla ole paljonkaan tekemistä sen suhteen, missä tai miten se emättimen aukko sijaitsee. Ne kun anatomisesti ovat joka naisella lähes samalla paikalla. Pieniä eroja toki on esim. välilihan paksuudessa (siis reikien etäisyys toisistaan). Mutta ei se juuri asiaan vaikuta. Kyse on siitä, millainen alaselän ja lantion rakenne on. Takapilluiseksi kutsuttu nainen kun menee kontalleen "panoasentoon" saa hän perän ylös, siis selän notkolleen siten, että koko tarjonta on siinä yläviistoon miehelle törröllään. Etupilluiseksi kutsuttu kun menee samaan asentoon, ei hänen alaselkänsä ja lantionsa salli samanlaista notkoselkäisyyttä kuin edellä mainitussa tapauksessa. Pilluun pitää tulla vähän alhaalta hakien. Omakohtaista kokemusta on molemmista ihan riittävästi. Lisäksi fysioterapeutin ammatti, joten anatomia ja fysiologiakin on kohtuu hyvin hallussa. Joten en puhu mututuntumalla.
Juuri näin.
takaapäin kun panee niin menee helpommin jos on takapillu, muuten ei paljon eroa
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 21:30"]
Olen huomannut, että lyhytmunaisilla miehillä on hankalaa työntyä sisääni lähetyssaarnaajassa. Lisäksi olen saanut todella paljon kehuja takaa päin panijoilta. Ilmeisesti olen takapilluinen. Kusi tulee myös sohlaamalla.
[/quote] Tämä pitäisi melkein jo nähdä ja vähän kädelläkin kokeilla.
M49
...puhuttavan, että etupillu on enemmän etupuolella ja pissa lentää siitä pytyn etuseinämälle, eikä siis lorise suoraan veteen. Takapillu taasen sijaitsee hieman lähempänä pyllyreikää, ja pissatessa neste lentää suoraan veteen ja pitää aikamoista lorinaa. Nautinnon antajina ne ovat melko samantasoisia. Takapilluista naista on helpompi naida takaapäin, siinä ehkä se suurin ero. Pilluista paras on ns. oravapillu. Se osaa ottaa miehen kalusta kunnon otteen ja ikäänkuin imee kalua sisäänsä. Jos sellaista onnistuu joskus saamaan, sitä ei unohda koskaan, se on myös tosi harvinainen. Nämä nyt ovat niitä poikien juttuja, tiedä sitten, onko niissä mitään perää.