Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö pph:lle tieto siitä, että tuon lapsen aamulla 7 ja 8 välillä?

Vierailija
22.03.2009 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitääkö minun tosiaankin aina erikseen kertoa, tuleeko lapsi lähempänä seitsemää vai kahdeksaa?

Meillä liukuvat työajat ja vien lapsen, miten sattuu heräämään. Nyt hoitaja on vaatinut ilmoitusta jo edellisenä päivänä, miten hoitoon mennään.

Hoitosopimuksessa hoitoajat 7-15.30/8-16.30.

Vierailija
2/9 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepäivähoitajillakin on oikeus tietää työpäiviensä alkamis- ja päättymisajat viimeistään edeltävän viikon viimeisenä hoitopäivänä. Kaikilla lapsilla hoitosopimuksiin on merkitty ylimääräisiä tunteja, eikä ole hoitajan velvollisuus niitä tunteja odottaa ja järjestää menojaan niiden mukaisesti. Itselläni esimerkiksi "työpäiväni" kestäisi 5.30-21.30 joka päivä, vaikka käytännössä lapsia on hoidossa vain 8.00-16.00 harvinaisia poikkeuksia lukuun ottamatta.

Itse tahdon tietää vartin haarukalla lasten tulo- ja hakuajat, tietysti joustan tarvittaessa, mutta pääsääntöisesti näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttömme on ollut kahdella eri pph:lla. Toiselle riitti se että esim. tuun hakemaan tyttömme 15.30-16 välisenä aikana. Jos myöhästyin esim. 5-10 min ei tarvinnut ilmoittaa, mutta tää toinen oli sellainen että sille piti ilmoittaa "minuutin tarkkuudella" koska haen lapseni eli jos vaikka pääsin töistä aiemmin, minun piti ilmoittaa että tuun nyt 15 min aiemmin hakemaan. niin ja aamulla kyllä piti ilmoittaa moneltako lapsi tuodaan. Toisaalta ymmärrän kyllä sen aamun, koska voihan olla niin että juuri sinun lapsesi on se ensimmäinen ja tuskin hoitaja haluaa "turhaan" herätä liian aikaisin ja toisaalta haluaa varmaan kuitenkin olla pukeissa kun lapsi tuodaan.

Mielestäni tämä siis on melko hoitajakohtaista.

Vierailija
4/9 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pph hyväksyy kyllä sen että kerrotaan koska suunnilleen lapsi tulee, eli esim. tuo seitsemän ja kahdeksan välillä... mutta siis ymmärrän kyllä, että jos pph:lle ei ole tulossa muita lapsia ennen kahdeksaa, niin tahtonee varmaankin tietää että kumpaa lähempänä sun lapsesi tulee. tahtoisin itsekin, että voisin varautua siihen moneltako on oltava "työkunnossa" - minä en ainakaan viitsisi olla jo seitsemältä valmiina päivystämässä, jos ensimmäinen lapsi tuodaan vasta 7.55, tms.

Vierailija
5/9 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hoitoaika yleensä 8 tai 9 tuntia? Miten merkitsette noita ylimääräisiä tunteja hoitosopimuksiin?

Vierailija
6/9 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitosopimukseen hoitoajaksi 6:30-17:30 ja sillä välillä viedään ja tuodaan ilmoittamatta sen enempää, yleensä tulee täysi aika, joskus ei.

Vierailija
7/9 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten töistä pääsee lähtemään joten pare olla ok pph:lle jos haluaa että töitä riittää. töissä ollaan niin kauan ku tarvis ja lähtöhetkeä en tiedä kuin silloin kun se koittaa.

Vierailija
8/9 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdellä perheellä on hoitoaika 7 - 18, mutta pääsääntöisesti lapsi on on hoidossa 8.30 - 17. Jos lapsi tulee ennen kahdeksaa, niin se ilmoitetaan, tai jos haetaan klo 17:n jälkeen, niin minun pitää tietää myös se. Haluan ehdottomasti tietää, milloin työpäiväni alkaa ja milloin se päättyy.

Vierailija
9/9 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aamulla lasten odottelusta ei makseta, vaan palkka alkaa juosta vasta sitten, kun eka lapsi tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän