Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joille on ihan sama millainen hääsormus on?

Vierailija
22.03.2009 |

Kun katson näitä hääohjelmia, tuntuu että kaikki nykyajan morsiaimet ovat vaativia. Tahtovat kaiken olevan ja menevän juuri kuten itse haluavat ja jos meneekin erilailla, niin koko maailma romahtaa.

Onkohan muita pareja, joilla sormuksetkin ovat ihan kohtuuhintaisia, ilman erikoisuuksia. Samoin vaatteet ja kukat ja ruuat. Kaikki löytyy ilman suurempia ongelmia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häitä en ole viettänyt, koska en nähnyt sitä tarpeelliseksi hössötyksineen. Mutta sormus sen sijaan oli kyllä erittäin tärkeä valinta: minun pitää tykätä siitä ja sen täytyy sopia tyyliini - toivon mukaan - useita vuosikymmeniä. Tai no jos tarkkoja ollaan niin kihlasormus oli tärkeä, vihkisormus vain siihen sopiva sileä sormus.

Vierailija
2/5 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille sopii häät Rossossa ja toiset haluaa päivästä ikimuistoisen. Toiset ovat tarkenpia tyylistään kun toiset.

Minulle ei todellakaan ollut sama millainen vihkisormukseni on. Aion vakaasti kantaa sitä pitkään ja halusin sen olevan itseni näköinen. Sormukseni teetettiin kultasepällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille sopii häät Rossossa ja toiset haluaa päivästä ikimuistoisen. Toiset ovat tarkenpia tyylistään kun toiset.

Minulle ei todellakaan ollut sama millainen vihkisormukseni on. Aion vakaasti kantaa sitä pitkään ja halusin sen olevan itseni näköinen. Sormukseni teetettiin kultasepällä.

Vierailija
4/5 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen tuleva sormukseni on :)

Mutta miehelleni ei kuulemma ole aivan sama millainen MINUN sormukseni on! Olen sanonut etten halua mitään kovin kallista ja hienoa. Meillä on kuitenkin maatila, niin kyllä kädet sotkeentuu välillä niin ihan silläkin että ei mitään liian hienoa ja kallista. :)

Vierailija
5/5 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on niin ikimuistoinen päivä. Sitten erosi ja taas on menossa naimisiin, tietysti haluaa nytkin kaiken olevan ikimuistoista.

Vaatekaapissa on vielä se entinen kymmeniä tuhansia markkoja maksava hääpuku, kun roskiin ei niin kallista voi heittää, eikä tiedä mitä sillä tekee. Ja kohta on toinen yhtä kallis puku lojumassa siellä.

Ja edellisen vihkisormuksenkin haluaa säästää, kun itse sen aikoinaan suunnitteli ja teetätti kultasepällä. Kohta on uusi oma suunnittelema sormus sormessa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan