Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Martina Aitolehti on raskaana.....

Vierailija
21.03.2009 |

kirjoittaa Iltalehti

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea heille!

Itse olen samassa tilanteessa. Kaks vuotta yritystä takana ja nyt parhaillaan tutkimuksissa. Ihana kuulla näistä onnistumisista, se antaa meillekin toivoa :)

Vierailija
2/12 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat toivoneet lasta jo silloin bb-aikana eli jonkin aikaa ovat joutuneet yrittämään. Onnea!!!

Ei Martina tosin vaikuttanut miltään kovin mukavalta ihmiseltä, mutta eiköhän hän äitinä silti osaa olla aivan rakastava ja hyvä, olihan hänellä läheiset suhteet perheeseensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itseänikin vähän mietityttää että mitähän tuosta tulee. Ei millään pahalla, mutta hänen julkisuuskuvansa ei ole kovinkaan äidillinen. En olisi kyllä ihan heti arvannut että ovat jo kaksi vuotta yrittäneet lasta. Kuinka kauan he sitten ovat seurustelleet, minä luulin että ovat aika tuore pari... Onneksi ihmiset yleensä "kasvavat" raskausaikana.

Vierailija
4/12 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vauva on syntynyt:

"Vauvamme on ihanan kiltti, ei itkekaan ikina. Kun hanen tulee nalka, niin vahan tuhisee" (vrt. Piritta Hagman, Linda Lampenius)

Vauva 2 kk:

"Martina on takaisin samoissa mitoissa, missa ennen raskautta"

Vierailija
5/12 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvittaa kun luin jutun... liian henkilökohtaista udella vauvasta mutta onpa tullut kuitenkin yrityksestä kerrottua jo bb-talossa... Hih.

Joo, mutta onnea anyway!

16

Vierailija
6/12 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaippa Martina saa kans jonkun ihme keskenmenon,kuten Marika Fingeroos.. pitää vaan välillä saada vähän julkisuutta.

Ja jos raskaus nyt sit päättyy onnellisesti synnytykseen,tulemme lukemaan kuinka Martina koki synnytyksen aikana orgasmin...se kun on tätä nykypäivää...

Vierailija
7/12 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itseänikin vähän mietityttää että mitähän tuosta tulee. Ei millään pahalla, mutta hänen julkisuuskuvansa ei ole kovinkaan äidillinen. En olisi kyllä ihan heti arvannut että ovat jo kaksi vuotta yrittäneet lasta. Kuinka kauan he sitten ovat seurustelleet, minä luulin että ovat aika tuore pari... Onneksi ihmiset yleensä "kasvavat" raskausaikana.

Ai, että äidillinen pitäisi olla jo valmiiksi? Minä olin kaukana äidillisestä, kun tulin raskaaksi, mutta kummasti vain sitä äitinä nyt on. En toki mikään perinteinen pullantuoksuinen mamma olekaan...

Vierailija
8/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut että Martina vielä haluaa asettua elämään perhe-elämää...

Vierailija
10/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin,

keväällä: Martinan rohkeat alusasukuvat: raskaana oleva nainenkin voi olla seksikäs!

kesällä: Martina: raskaus on muuttanut suhteemme

syksyllä: Martinan ja eskon vauvaonni: Nyt tiedämme mitä oikea rakkaus on (Martinalla kuvassa nude-meikki)

Vierailija
11/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin,

keväällä: Martinan rohkeat alusasukuvat: raskaana oleva nainenkin voi olla seksikäs!

kesällä: Martina: raskaus on muuttanut suhteemme

syksyllä: Martinan ja eskon vauvaonni: Nyt tiedämme mitä oikea rakkaus on (Martinalla kuvassa nude-meikki)

Vierailija
12/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin itse kommentoinut aivan samoin, jos olisin julkkis.

Onnea heille!