Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin nähdä...

Vierailija
20.03.2009 |

...siis ihan simppelisti, haluaisin nähdä uuden poikakaverini mulkun. Sitä saa kyllä vaatteen läpi puristella ja se melko nopeasti kovettuu, ,,,,mutta ,,,mutta,,,kaveri ei suostu näyttämään sitä. Ei anna edes paljasta kädellä koittaa, pelkästään kankaan läpi. Mahtaakohan se olla jotenkin "epämuodostunut", vai onkohan kyseessä pelkästään uutuuden kainostelua. Ei sen puoleen, ei hän ole minunkaan paljasta pimppaa koskenut, rintoja sentään muutaman kerran kaula-aukon kautta sipaissut.

Pitäisikö vaan odottaa.???

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollu yhdessä?

Vierailija
2/14 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eläviä poikien mulkkuja. Ja ihan kivaa niitä olisi saada myös kosketella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan mieheni ei pitänyt siitä, että koskettelin häntä saatika että hän olisi kosketellut minua. Siis seurusteluajan alkuvaiheessa. Ei muuten sitten myöhemminkään. Minun neuvoni on:älä siirrä seksin aloittamista hänen kanssaan kovin pitkään, voi käydä niinkuin minulle: tunneside kasvaa voimakkaaksi ja vaikka seksi on sitten tosi syvältä tai siis niin surkeata, että jokainen pistokerta on just sitä eli pistokertaa, on vaikeata enää jättää "muuten kelpo mies". Ei auta neuvot eivätkä ehdotukset, ei. Mitä todennäköisimmin poikaystäväsi ei ole kovin seksuaalinen eikä hän välitä muusta kuin aktista. Ja se ei ole sinulle ajan mittaan ollenkaan kivaa.

Vierailija
4/14 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei vielä luota sinuun niin paljon...

Vierailija
5/14 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullostaa todella oudolta aikuisen käytökseksi, puolin ja toisin. harvoin sitä vaan käpälöidään, kyllä se usein seksiin johtaa ja aika pian...

Vierailija
6/14 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan molemmat 18v. Meillä ei ole oikein mitään hyvää paikkaa missä voisi vapautua. Auton etupenkillä tehdään kaikki se mitä toinen sallii. Minä olen kankaan läpi kyllä pitänyt kullista kiinni ja tuntenut, että se on pikkusen sykkinytkin, mutta kundi sanoo, ettei sieltä ainakaan vielä ole mitään tullut. En ole koskaan nähnyt läheltä elävää kullia, mutta juuri sen haluasin kokea. Tekisi mieli koittaa, miten se esinahka liikkuu ja millainen se turvonnut terska todellisuudessa on. Kundi on päässyt vähän pitemmälle, eli on muutaman kerran vetänyt mun tissit ulos liiveistä. Pari kertaa olen tullut tapaamisiin ilman rintsikoita. Kivasti se kyllä kiihottaa, kun toinen koskettaa ihan paljasta pintaa. Pimppaa en ole vielä antanut kunnolla koittaa.

Vierailija
7/14 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun tuossa yhtenä iltana vedin kullin esiin ja olisin halunnut tyttökaverini sitä hiukan hinkkaavan, niin sehän sanoikin, että pistä nyt se mulkku piiloon ja nopeasti. Pistä nyt sitten sellaista puolikovaa tiukkoihin farkkuihin..s...na.

Telkusta sattui silloin juuri tulemaan aiheeseen liittyvää ohjelmaa, en minä muuten olisi ...

Vierailija
8/14 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joku koiran kusettaja pysähtyi meidän talon ulkopuolelle ja äijä rupesi itse kuseksimaan. Sitten se koira nykäisi ja mies hiukan horjahti ja korjasi kädet huitoen tasapainoaan. Vaalea kulli näkyi selvästi tummia vaatteita vasten. Aika pieneltä näytti....hih hii...se roikkui vähän aikaa ihan vapaana, aika nysä.

Vierailija
9/14 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisko joku nainen muakin koskettamaan?

Vierailija
10/14 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieli nähdä, miten esinahka liikkuu pitkin kullin vartta, ja pysyykö se terskan takana vai liukuuko se takaisin sinne terskan taakse.Omin sormin en sitä tekisi, mutta mieluusti katselisin...

Vierailija
11/14 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostuneet....mutta mitä sinä tällä palstalla teet ???

Vierailija
12/14 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se eilinen Nico-Petteri

Vierailija
13/14 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pitää sitä kädessäni. Juttu lähti siitä, kun oltiin iltasella kävelyllä ja kundille tuli kusihätä. No, ei muuta kuin puun taakse lorottamaan. Mutta sitten iski ajatus, että voisin mennä pitämään sitä kädessä,,,,ja niin myös tein. Aika jämäkkä se oli velttonakin.

Vierailija
14/14 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pituuttakin 15 cm löysänä? Ahh...

Aika jämäkkä se oli velttonakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi