Auttakaa pliis! Perunamuusin ohje hukassa.
Pitäis laittaa illalla ruokaa miehen työkaverille ja sen vaimolle, mutta keittokirjaa ei löydy =(. Tuleeks perunamuusiin muuta kun perunoita ja maitoa? Käykö rasvaton maito?
Kommentit (14)
Keität kuoritut perunat, lämmität maitoa muutaman desin. Soseuta perunat vaikka sähkövatkaimella ja lisää maitoa sopiva määrä. makuasia kuinka löysää muussia haluaa. jos käytät rasvatonta maitoa, lisää vaikka nokare voita lopuksi sekaan:)
Lue ohje siitä perunan kyljestä.
Siitä ainesosien alta.
google -> perunamuusi
(Näin ei tarvitse julkisesti näyttää uusavuttomuuttaan.)
eikä siellä vielä lapsityövoimaa ole tähän mennessä näkynyt...
ihan vain uteliaana kysyn, syökö monikin aikuinen perunamuusia?
joka ei söisi perunamuusia! Paistetut silakat ja muusi, lihapullat ja muusi, wieninleike ja muusi, amerikkalainen Kiitospäivän kalkkuna ja muusi ...
Miksi tehdä asiat vaikeasti kun voi tehdä helpomminkin.
Ps. meillä syödään pussimuusia :D
suosittelen jauhoisia perunoita, niistä tulee parempaa muusia kuin kiinteistä. Muista myös lisätä suolaa lopuksi, muuten ei maistu miltään. Minä lämmitän maidon ja lisään siihen vielä voita/margariinia. Ja hyvää tulee!!
No joo... Mä käytän rosamunda-perunoita, niistä tulee paras (mun mielestä).. Ja käytän myöskin voita, mun mielestä muusi on yksi niistä ruoista joita ei voi tehdä ilman oikeaa voita, kuten paistettu lohi... (ja sekin on vaan mun mielipide...) Mä lämmitän aina maidon, mun mielestä siitä tulee silloin tasaisempaa ja suolaa vähän sekaan.. Oo varovainen kun lisäät sitä maitoa (rasvaton käy hyvin) ettei lurahda liikaa, ettei mene perunavelliksi.. =)
Kuinka joku voi ihmetellä,että syökö aikuiset perunamuusia? Vohi luoja... =)
kuorimattomista rosamunda perunoista jotka keitetään kuorineen, sekaan ranskankermaa ja jotain tuoreita yrttejä silputtuna
ruohosipulia ja sipulia ja suolaa sekaan