millaisia vaatteita ruotsiin ja laivalle?
En ole pariin vuoteen ollut ja olen 30-v ja haluaisin olla trendikäs.
Kommentit (6)
ja vähän vanhemmistakin oli pukeutunut legginseihin. Oltiin viikko sitten ja oikein kiinnitettiin huomiota, että legginsit ja jouku lyhyt minihame tms oli erittäin yleinen asu katukuvassa.
Entä jos kesäkuussa on kylmä? Käytän yleensä farkkuja ja trikoopaitaa... :( tylsää mutta käytännöllistä.
Onko muita ehdotuksia vielä joltain tyylikkäältä 30-v ikäiseltä?
ihan vain kivoihin farkkuihin ja johonkin hyvännäköiseen toppiin tai trikoopaitaan laivalle ja sit tukholmaan jos on kovin kuuma niin valkoisiin capreihin/hameeseen ja toppiin/trikoopaitaan, jos kylmä niin farkut saa kelvata. Ja mun ikä 27v.
Ei se Ruotsi mikään ihmepaikka ole johon pitäisi jotenkin pynttäytyä. Ja laivalla sitä vasta näkeekin kaikenlaista hiihtäjää. Itse hengasin viime matkan verkkareissa ja hupparissa, kun olin ihan vaan lahtea ylittämässä enkä viihteellä, ja majailin suurimman osan ajasta hytissä.
laivalla sisätiloissa usein viileä kesälläkin ilmastoinnista johtuen.
Jos päivällä meinaat kävellä kaupungilla, esim. naiselliset kaupunkishortsit ja "järkevät" matalat kengät.
Kukaan ei arvostele sun pukeutumistasi, vaan paras on se missä itse tunnet itsesi mukavaksi.
Kenkiä kannattaa olla useammat, matkalla tulee käveltyä enemmän kuin etukäteen luuleekaan.