Onko vielä toivoa?
Minulla todettiin eilen ultrassa, että alkio ei vastannut viikkoja. Viikkoja piti olla 7+3, mutta alkio näkyi vain juuri ja juuri ja vastasi viikkoa 4. Kuitenkin tein positiivisen testin jo 23.2. Kaikki oli kuitenkin kohdussa juuri niinkuin pitäisikin olla viikolla 4, eli ruskuaispussi näkyi ja oli pyöreä eikä litistynyt. Hcg vastasi myöskin noita viikkoja, eli se oli 1900. Mietinkin, että voisiko olla niin, että ensimmäinen alkio olisikin keskeytynyt, ja olisin tullut uudelleen raskaaksi? Vai olisiko ekasta alkiosta pitänyt tulla jotakin vuotoa? Nyt minulla tuli 5 päivää sitten hiukan veristä vuotoa paperiin. Viikon päästä on kontrolli, enkä jaksaisi millään odottaa siihen!
Kommentit (5)
Sain tänään uuden lähetteen HCG:n mittaukseen, ja se oli 2370. Eli liian hitaasti oli noussut. Lääkäri sanoi vain, että ei viittaa normaaliin raskauteen. Mutta miksi arvo oli vielä kohonnut, vaikka alkio on jo kuollut? Arvon olisi muuten pitänyt olla jo 4000, eli ei tässä taida olla enää toivon häivää :(
Niin mullakin se hcg nousi hitaasti kaikesta huolimatta ja ruskuaispussikin oli vain kasvanut kun oli kontrolliultra. Mutta sitten aloitettiin tyhjennys kun vaadin sitä..
Mutta olet tervetullut tuonne kuumeilupuolen Haahuihin juttelemaan. Siellä meitä on monta :( Ikävä kyllä..
Terveisin Hermione
alkio tuli eilen ulos pönttöön valtavan istukan (noin 10 cm) kera, ja tänään ultrassa ei enää näkynyt mitään kohdussa. Nyt on aika tyhjä olo, mutta tuntuu että henkinen puolikin alkaa parantua kun sai päätöksen tälle jännäämiselle. Kiitos Hermione, kun jaksoit vastailla. Ehkä tulen haahuihin myöhemmin. Muistan sinut muuten, oltiin aiemmin kai ensikoissa samaan aikaan, nimimerkkini oli Maitikka mutta olen unohtanut salasanan ja sähköpostikin oli jo suljettu. Minulla on puolitoistavuotias tyttö :)
Kurjaa kuulla että näin kävi :(
Joo muistan kyllä sut sieltä enskoista :) Meidän poju on jo 2v pian 2kk ja 1.5 v ollaan jo yritetty tonskaa :( kolme km viime vuoden aikana joista yksi oli tuulimuna, nyt tutkimukset takana joissa ei selvinnyt mitään :(
Mutta tule vain sinne Haahuihin. Meillä on siellä ihana porukka kasassa ja siellä saa vertaistukea km:n jälkeen.
Lämpimin terveisin Hermione :)
Aika vähän kyllä on toivoa tuossa vaiheessa :( Mutta kyllä ihmeitäkin tapahtuu silloin tällöin. Mutta sitä ei kyllä kukaan pysty sanomaan.
Minulla paljastui tuulimuna ihan samalla tavalla ja ihan samoilla päivillä eli 7+3, tyhjä ruskuaispussi kasvoi onnellisena, kohtu oli hienosti pyöristynyt ja oireitakin oli, paitsi pahoinvointia mitä kaikissa muissa alkuraskauksissa oli jo rv 5+ lähtien..
Mutta toivotaan nyt että sinulla tällä kertaa olisikin kaikki hyvin :) Niitä ihmeitä kuitenkin tapahtuu silloin tällöin :)
Tulehan kertomaan miten kävi, ja paljon voimia raskaaseen odottelu viikkoon.
Hermione